onsdag 14 mars 2012

Godmorgon mina vänner....!!!

Vaknade till en underbar..solig dag...vindstilla...lite kallt ännu så länge...men vad gör det!!!
Solen skiner och fåglarna kvittrar...!!
Underbar tid..som vi har framför oss!!!

Jag har avnjutit min frukost...läst tidningen..och kikar lite på Nyhetsmorgon!

Idag skall jag luncha med Åsa...var ett tag sedan, och det skall bli såå trevligt!!
Ikv skall Lisa och jag ta en fika...annars har jag inget spec planerat för dagen!!

Jag önskar er alla..en fortsatt fantastisk dag!!!

Njut av dagen...fånga och skapa den! Om du är hemma eller på jobbet...gör det bästa av dagen...se det positiva i allt...jag vet att det är svårt!!
 Men DU skall se..att allting blir så mycket lättare då!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

6 kommentarer:

  1. Visst är det bara så härliga dagar nu ,när solen skiner.Önskar dej en skön onsdag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så härligt med vänner att luncha, fika, utbyta tankar och bolla ideer med.

    Ha en underbar onsdag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej! hoppas dagen varit fin! här har solen skinit,men lite svalare ute.kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hej Mysan.. Ja du allt gott hos dig verkar det som. Har sett tussilago idag så jag är så lycklig..Våren år på G. Brukar faktiskt inte se på nyhetérna på Tv så ofta jag tror inte man blir så mycket varken klokare eller gladare av det. Så mycket elände och hemska bilder. Tror man blir deprimerad i längden av att se detta allt elände från alla världens hörn..Men fy så tråkig jag blev då. Nä nu tar vi en fika eller hur.. Ha de bäst mitt hjärta..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  5. Ja vilka likisar ni är du och Moa :O) Gips och svart linda fast hon har döskallar på sin. Det är så roligt att du kommenterar på min blogg. Tack så mycket för att du tar dig tid. Och tack för alla kloka ord du skriver till oss läsare. Ha en bra dag. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Tack goa Annika för tips,tar såå tacksamt emot det må du tro!! Va kul att pröva Melon,det va nåt nytt det för mej! Hoppas du får en go'er dag vännen / Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika