onsdag 28 mars 2012

Godmorgon...!!!

Tja....då var det en sådan natt...igen....sovit bara liite..känns det iaf som...!!
Förstår inte varför....jag somnar gott...tja sedan går det ngn timma..och sedan är jag klarvaken...ja ja..får väl anamma vad faster sa...." Tids nog får man sova.."

Nog om det.....

Ser ut att bli ännu en fin dag...solen har redan letat sig upp..och blåser som vanligt.....

Så vad skall jag hitta på idag..då..??
Om en stund skall jag gå och köpa frallor...sedn hem till Lisa..för att avnjuta frukost på hennes underbara balkong!!!!

Efter det blir det fika med älskade Yohanna....!!
Sedan  får jag se..vad dagen har att erbjuda...:)

Så mina vänner...jag önskar er alla en skön dag..!!

När du vaknar på morgonen..och det känns sådär....försök då att tänka..på det positiva..livet har att erbjuda..!!
DU skall se...att allting blir såå mycket lättare då!!
Det finns som du vet..alltid dom där små ljusglimtarna... att glädjas åt!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej min vän :O) Härligt att solen skiner hos dig. I dag har jag varit och fixat ett nytt pass tills jag ska åka till Kroatien :O) det känns så roligt att ha det att se fram emot.
    Hur länge ska du ha gips? Moa har tagit av sitt i dag. Ha en fortsatt bra dag. Kramizar Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Hej gumman ♥ jAA DU DET ÄR BESVÄRLIGT O TRÅKIGT ATT LIGGA VAKEN PÅ NÅTTERNA...iNATT HAR JAG SOVIT SOM EN STOCK! ÄR JU I STUGAN OXÅ KANSKE BEROR PÅ DET.oJ,BLEV STORA BOKSTÄVER!! hOPPAS DU HAFT EN BRA DAG ÄNDÅ VÄNNEN ♥ kRAM gUNILLA

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika