lördag 31 mars 2012

Godmorgon..på er alla....!!!

Ser ut att bli en fantastisk dag...sol..blåser..men är ännu så länge bara +1.5 c..brr....

Tänka sig..sovit ganska bra i natt.."bara" varit vaken 1 tim....:)

Nu har jag precis avnjutit min frukost..och skall strax hoppa in i duschen.
Skall träffa Yohanna på stan..för en lördagsfika...såå mysigt!!!

Ikväll..kommer Lisa hit på pizza..och kan tro att det blir ett glas rött.....

Tänker ofta på..hur bra jag har det....kan verkligen skatta mej lycklig....!!!

Även om min kropp...värker..så gäller det ändå att se det positiva i allt...JAG vet..att det kan vara svårt..men eftersom jag är positiv..sedan födseln..så är det kanske lättare för mej....eller också..så har det med inställning att göra....

Jag brukar inte klaga..över hur jag mår...dom som känner mej..vet..hur jag har det...och jag tycket det är såå skönt att slippa höra detta..." Hur mår du "!!!

Jag önskar er alla...en fantastisk dag..!!!

Livet blir som sagt..mycket lättare..om DU ser det positivt..för som DU vet..är du sur och på dåligt humör..så är risken Stor..att din omgivning..också blir det...!!

Livet är en fantastisk gåva..som just DU fått...så ta vara på..och förvalta det väl!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. God morgon vännen!
    Tack för hälsningen hos mig! :)
    Du har en fin inställning till livet, trots värk! Beundrar dig för det!
    Som du säger; med en positiv iställning går allt lättare!
    Största kramen till dig!!!!
    Önskar dig en fantastisk dag, och jag vet att du kommer göra den till det också!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Livet är verkligen en gåva att förvalta väl. Det är så underbart med positiva människor. De har en behaglig stämning omkring sig och det är behagligt att vara i deras närhet. Så är det med din blogg....behagligt att gå in och läsa.

    Ha en skön lördag.

    Kram Karin.

    SvaraRadera
  3. Ja skönt att höra att du är så positiv ändå fast du går med värk jämt! Ja det ser ut som en bra dag för dej då..Här är det snö minsann o kallt! Kram / Gunilla ♥

    SvaraRadera
  4. Du skulle kunna jobba som positiv jobbcoach eller nåt liknande! ja visst är det viktigt att vara glad över det liv man har fått och förvalta det väl! Ha en fin helg! Kram Lotta
    Har ju lite resfeber...åker till Teneroffa på tisdag!!

    SvaraRadera
  5. Kul att du alltid är så positiv! ha en fin helg!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej! det är inte många människor förunnat att ha den positiva inställningen med sig! den kommer man långt med...hoppas du har en fin dag! kram o trevlig forts på helgen!kraam Jessica

    SvaraRadera
  7. Hej! det är inte många människor förunnat att ha den positiva inställningen med sig! den kommer man långt med...hoppas du har en fin dag! kram o trevlig forts på helgen!kraam Jessica

    SvaraRadera
  8. :O) Ler! Underbar inställning. Jag instämmer. Kramizzar Katarina :O)

    SvaraRadera
  9. Jag känner precis som dig att man kommer långt med att vara positiv. Du är verkligen suverän som kan vara så positiv trots din värk!
    Önskar dig en riktigt skön söndag! Kram Kicki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika