onsdag 21 mars 2012

Godmorgon..på er...!!

Kan undra....var är solen..som skulle vara idag..?? och inte bara idag..har ju sett på väderprognosen..att det skall bli sol och varmt i flera dagar...

Men säger som en "kompis" son sa....".Men pappa..varför tittar du på vädret på tv..du ser väl vilket väder..det är i morgon..när du drar upp persiennen..... "...
Tänk..så kloka barn är...:)

Som ni då förstår..har jag ingen sol...blåser..men är  +10c.....och fåglarna kvittrar...!!!

Så vad händer idag då...?

Jo.. jag skall träffa älskade Yohanna om ett par timmar..blir en fika på Snäckan...närmar sig ju bröllopet..för deras del...med stormsteg...!!!
Så jag kan säga..att det blir en del bröllops snack!!
Såå kul...tänk att min "lilla" tös..snart skall gifta sig...otroligt!!!!

Annars har jag inga planer för dagen......tänkte ev..om jag får på mej min jacka..att jag skall ta en liiiten löptur i em....!!!
Saknar det oerhört.....!!

Så mina vänner.....ha nu en fortsatt underbar dag!!!!

Gå din egen väg..gör vad DU vill och känner för...och inte vad andra förväntar sig..att du skall göra!!
Min pappa sa ofta..."Man kommer aldrig först...om man går i andras fotspår..."..
Det är så viktigt..att man kan säga NEJ..till det man inte vill eller kan göra...ibland måste DU sätta ner foten..och bara tänka på dej själv!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Oj så klok din pappa var Annika :O) De orden kommer jag att ta med mig på min blogg. Det är så sant som det är sagt det där med vädret. Det är väldigt sällan jag tittar på vädret på tv. Man bygger upp en förhoppning och blir det inte som man har trott så blir man bara besviken.
    Vad roligt och spännande med bröllop :O)
    Ha en alldeles strålande dag. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  2. God morgon!

    Har också hört om det fantastiska vädret men jag ser det inte här heller. Skönt med dagar som inte är planerade fullt ut.

    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. SOLEN ÄR HÄÄÄÄÄÄR!!! Fast det blåser om näsan när man kommer ut så värmer solen upp oss kronobergare, haha. Kan man behöva efter denna helgen.
    Ha en fin dag vännen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Hej på dig jag kan meddela dig att solen är här hemma hos mig. Det blev en lång bryggfika i solen. Underbart. Lycka till med planeringen av bröllopet. Hörs o ses. Lilla burken, innehållet alltså från Blomsterkroken var jättegott. Anki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika