lördag 10 mars 2012

Solens strålar.........!!!

Underbart...solen skiner..är redan +8c...men det blåser en del. Men vad gör det...viktigaste är att solen skiner..och att snön är borta!!!
Nackdelen..med att solen skiner..om det nu finns någon..??! Är att dammet..och dom smutsiga fönstren..syns ännu mera...!! Men strunt samma...våren är här...iaf enl väderprognosen..på tvn!!!

Är en riktig slappar morgon...ätit frukost i sängen..härligt tycker jag...att börja dagen så...!!

Idag blir det lite hemmafix...skulle det vara skönt på balkongen..i em..så skall jag sitta där en stund..!!
Sen ikv blir det middag hos Lisa...skall bli jättetrevligt! Alltid härligt att sätta sig till dukat bord!!

Nu skall jag fortsätta titta lite på Nyhetsmorgon..och även fixa en kopp kaffe!!

Jag önskar er alla...en fortsatt härlig lördag!!

Njut av dagen..gör det du själv vill..och inte det andra.. förväntar sig att du skall göra...!!
Att säga NEJ till saker..som man inte vill göra...är inte lätt..men när du gjort det första gången...skall du se..hur skönt det känns!!
Så..ha nu en underbar dag..och gör den till din egen..inte bara idag..utan varje dag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vill önska dig en mysig o underbar dag. Hoppas att inte handen spökar för mycket. Kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Hallojsan vännen!

    du kan verkligen konsten att njuuuuta av dagen! Den blir toppen tror jag!!

    Kul att du vill vara med i min utlottning! :)
    Två lotter med nr 1 på ligger nu i min skål :)

    Lycka till!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Tack för titten gumman! Japp en härlig men blåsig dag..Men såå GÖTT att snön försvann lika fort som den kom! Njut idag nu Annika det ska jag göra..kramelikram..Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hallå! Riga är kallt, regn/snö, du förstår, jätte mysigt!!?? kram Annika

    SvaraRadera
  5. Håller fullständigt med dig om att det är så himla skönt att kunna säga nej till något som jag inte vill göra. Det händer någongång i bland att jag måste fast jag inte vill, men det får jag ta. Härligt att solen skiner hos dig. KRAM Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika