onsdag 7 mars 2012

Tack......!!!

Börjar återigen...med att Tacka..mina vänner..för alla Lycka till sms..ang dagen!  Samt även er kära bloggare...som skickat så många uppmuntrande kommentarer!!!

Tack älskade Josefine för att du körde mej i morse!!
Var på NÄL tidigt. Har en fantastisk läkare. Hon är precis den där man drömmer om. Lättpratad och humoristisk!!!
Cellföränd..har tack och lov inte blivit mera!! Prov togs igen..på det jag har..men allt ser bra ut..och även det som gjorts tidigare var bra!!! Såå skönt!!
Så nu hoppas jag..att även dessa prover är bra!!!
Kan säga..att jag oroat mej lite!!

Efter besöket tog vi en kopp i kaffe.

Annars idag..då??
Solens strålar letar sig just nu fram..och blåser en del.. skall tydligen bli snö...i eftermiddag. Säger..då det!!!

I em skall jag åka en sväng till Karin..och ikv kommer Lisa på en fika.

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig dag!!!

Tänk..att varje dag är en gåva..så det gäller att ta vara på denna!!!
För som DU vet..så är just ditt liv speciellt...och tänk..det blir precis vad Du gör det till!!
Så lev i nuet..planera inte allt för långt fram...utan ta vara på.. vad just denna dagen..har att ge dej!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Oh, vilken lättnad, det är precis sådana besked man vill ha och som man unnar alla andra också.
    Måste kännas jätteskönt!
    Ja, vilket underbart väder vi har idag då! Men det är ju så vid den här årstiden, fullständigt opålitligt. Eller charmigt skall man kanske kalla det....
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  2. hej vännen! Tur att allt såg bra ut men förstår din oro ändå! Min dotter har oxå cellförändringar , så jag vet att man oroar sig! Skönt med medmänniskor runt omkring sig! Sköt om dig! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Skönt att allt verkar bra!
    Ha en fortsatt fin "lilla lördagen" ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hallojsan
    Så skönt att de såg bra ut.
    Ja nog blir man lite orolig..
    Ha en fin fin kväll.
    Kramen Anett

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det går ditt håll o allt på samma dag. Det är ju kanon när man får en bra läkare. ha en goe kväll o en änu bättre morgon dag. Jag ska jobba fullt hu. Kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Åh så skönt att alla prover var bra!! Jag kan tro att du har varit orolig, det skulle jag med ha varit! Så himla skönt med en läkare som förstår och bryr sig, värt mycket!

    Ha det nu bäst vännen♥

    Kram susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika