tisdag 27 mars 2012

Tisdags morgon.....!!!

Godmorgon.....!!!

Ännu så länge en mulen dag...men skall tydligen bli helt otrolig...med sol och värme...!!!
Låter fantastiskt....så jag hoppas att det blir så!!!

Idag är det tvättdag här...eller iaf nu på morgonen....!

Sen skall Josefine och jag åka till Trollhättan..och Överby en sväng.....
Jag behöver skor..bl a till bröllopet...sen behöver jag kläder.....
När jag tittar i garderoben...så inser jag..att jag har ingenting!!!!
Eller klart att jag har kläder....men vill ha ngt nytt!!!

Sedan i em..blir det nog balkongen..och i kväll...en fika med Lisa.

Så mina vänner...jag önskar er alla...en fantastisk dag...!!!!

Dagens blad...är som DU vet..oskrivet...!! Det är du som fyller det...med just det DU vill...så fånga och skapa din dag...!!
Ta vara på dagens små ljusglimtar...för som DU vet..det är det där lilla..i vardagen..som du sedan kommer ihåg!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. hej Annika! Ja här är det strålande sol men liite kallt än! Va skoj kolla kläder,när blir bröllopet då? Skoj för er!! Ha det gott kramis /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till på shoppingen och ha en fin dag, det är redan varmt ute hos oss och solen skiner, så.....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! låter som en härlig dag! ja är det inte konstigt gadroben är full men man har inget att ta på men istället för att köpa nytt får nog jag se till att ta tag i varför mina kläder krymper hela tiden...konstigt "ler"

    Ha en fin dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  4. He he skjønner du har klær i skapet ja :-)) det har vi alle, men dog sjelden noe å ha på:-)) rart det der:-))20 grader i skyggen i oslo nå ;-) lørdag haddebi tåke hele dagen nesten, noen km inn mot land skimte solen :-)) kos deg og lykke til med innkjøp

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika