söndag 1 april 2012

1:a april......

Godmorgon mina vänner.....!!

1:a april..och vårmånad...här skiner solen..ännu så länge från en molnfri himmel...vindstilla..och ca -1c. När jag tittar ut på detta underbara väder..har jag svårt att förstå att det i em..skall bli regn..och blåsa kuling!!

Gäller att njuta nu...av sol och fågelkvitter..!!!

1:a april...tja jag undrar om ngn av er..har blivit lurad idag....!!??
Tittar på nyhetsmorgon..och där visade dom klippet...när man kunde få färgtv..genom att sätta en nylonstrumpa framför tv skärmen...
Hi hi...säger då det......

I morse..vaknade jag 06.30...och tänk..har bara varit vaken...några få ggr inatt...kan inte minnas när det hände senast!!!
Så jag har sovit..riktigt bra!!!!

Morgonen har varit så..mysig...läst GP..ätit frukost..i lugn och ro...ljuvligt!!!
Ja inte det..alltså...jag gillar Givetvis..frukostmys..med mina nära och kära...!!!
Men ibland är det skönt att bara vara......

Idag..vet jag inte..hur dagen ser ut...möjligen en fika..annars skall jag bara vara.....!!
Jag skulle iof sig..behöva ta tag i..och rensa mina förråd...får se vad det blir....

Så mina vänner..nu önskar jag er alla..en fantastisk söndag..!!!!

Ge någon ett leende..eller säg ett vänligt ord....Du kanske genom det...gör hela hans/hennes dag...!!!
Livet är för kort..för att bara slösas bort..på negativa handlingar och ord...
För som DU redan vet......det är just DU...som är manusförfattaren..till DITT..eget liv..!!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Tack du får ha en fin söndag/måndag har det nog hunnit bli innan du ser detta.
    Listan her idag är lång med saker jag borde hunnit göra, men nu får man ta en sak i taget... så blir det fixat allt ting till sist. Även om inte allt går att ordna idaag.
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika