måndag 9 april 2012

Annandagen.......

 Tack..älskade Josefine..för ett mysigt kalas igår..och såå god tårta..!!!

Så var då Påsken 2012...över..!!

Skönt tycker jag..eftersom jag inte är så mycket för just påsken...jag får väl mitt vid Jul..så att det räcker för kommande år..hihi...

Startade dagen med frukost hos Lisa...sedan åkte vi till Torp en sväng...kikade lite i affärer..och fikade..givetvis..

Efter det..tog vi en tur.. till BlomsterLandet...köpte tulpaner..och en ny blomma till köksbordet..för den gula..åkte ut på balkongen...!!

Jag har tagit bort det lilla pyntet jag hade..sen har jag även fixat bl a i mina garderober....

Nu mina vänner..skall jag kika i mina köksskåp..och se om det även där..finns ngt jag kan ta bort....och sen om en stund..kommer Lisa på ett glas rött!!

Önskar er alla..en fortsatt mysig kväll...!!!

Tänk på att behandla andra...så som DU själv.. vill bli behandlad ...

Är du trevlig..och snäll mot andra..så är jag övertygad om...att det kommer tillbaka till dej också...kanske räcker med att säga ordet..."Karma"..!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Påsken är underbar på det sätt att man har ett par dagar extra ledigt, plus att det KAN vara varmt och fint, så man kan fixa utomhus tycker jag. Annars tycker jag nog inte att det är så "märkvärdigt" ;)
    Ha en fin vecka!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. hej Annika! Tack för titten,kul det var lyckat kalas,alltid lika roligt!! Du som jag så åker påsksakerna ner lika fort som dom kom upp!! Ha en fin tisdag gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika