fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e......

Hej alla vänner..!!

Just fred den 13:e förknippas av vissa med otur...eller inte....
Är väl inte värt att jag skriver varken det ena eller det andra..för vem vet vad som händer....??
Tror att man till viss del..kan styra sitt liv....men inte allt...!! Tror på ödet...att det som skall ske..det sker..och just den biten kan vi inte göra någonting åt...!!!

Tror ni att jag har svettats inatt..JAAA..som jag vet inte vad....
Tänk denna delen som var borta ur mitt liv..tyckte att det var såå skönt..eftersom jag inte haft några direkta besvär...sedan blev jag tvungen att operera mej...och efter det..så har det blivit hur tokigt som helst...!!!
Ja ja..det kunde varit värre!!!

I morse var jag uppe tiiidigt....gjorde en blåbärspaj....för vid 9 var Karin här på fika......!!!

Om en stund skall jag gå till Lejas för att träffa Marianne..och sedan i em..skall jag träffa älskade Josefine...!!!

Vädret..är sådär..ibland ser det ut som om solen skall titta fram..och sedan nästa stund är det grått....och nu ser jag ännu bättre ut....för jag har precis putsat fönstren i vardagsrummet...:)

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig... fred..den 13:e...!!!!

Jag hoppas att DU vet om..att just DU är värdefull...för så många...och att du är Älskad..precis för just den.. DU är!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Flitig som en myra, redan bakat paj:-) för mig är den 13 en turdag el ett turnr, har aldrig sett det som otur! Ha nu en jättefin helg med nära å kära! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Hej på dej! javisst här har du en till som tror på ödet,vi kan inte göra nåt åt det...Bästa att leva livet så länge det är meningen att jag ska vara kvar på denna plätt! jasså såna svettningar,fy vad hemskt för dej! Hoppas dagen blír bra för övrigt sen då :))Solen spricker nästan fram här,jippi! trevlig helg gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej å tusen tack. Blir alltid så glad. Tänk att lilla Moi kan glädja nån därute i stora vida vlärden med mina pics :-)
    Må så gott och jag lovar att följa ditt råd ang kvällen , det kan i a f inte bli värre !
    Ha en mysig kväll du me .
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika