lördag 14 april 2012

Frukostmys......!!!!

Hej på er.....!!!

I morse när jag vaknade...sken solen..bara lite vind...och ca +5c. (men nu är det mulet)
Strax innan 08.00..drog jag på mej löparkläderna..och gav mej ut....sååå skönt..fåglarna kvittrade och måsarna "skrek"..dom sistnämnda..skulle jag kunna utplåna...eller i varje fall...skicka ut till kusten..utan rätt till retur!!

Hatar verkligen måsar...är uppväxt med "skriket" för att inte tala om...hur min bil..ser ut..nästan varje dag...

Fick åka och tvätta den idag..igen..eller jag..?? Yohanna tvättade den...Tack för det..!!

Efter löpturen..kom älskade Yohanna hit på frukost...den smakar extra gott efter att jag tränat..!!
Sen tog vi en tur till Torp..gick och kikade lite..och tog även en fika....

Nu har jag precis gjort Grekisk sallad..och egen dressing..för älskade Josefine kommer hit och äter..om en liten stund..!!

Sen ikv skall Yohanna och jag hem till henne..då kommer blåbärspajen..som jag gjorde igår...väl till pass..!!!

Så nu mina vänner..önskar jag er en fortsatt underbar lördag....!!!

Om DU trivs med dej själv..och livet...så speglar det av sig..på andra...för som DU vet...är du glad och positiv..så kan jag garantera dej..att dom i din omgivning också blir det....!!
Så lev här och nu..och var Tacksam över.. just det DU har...!!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Mysan...Back in buiness, yeaaa. Härligt att du har de bra. Hoppas kvällen var fin med blåbärs och tillbehör. Och Grattis till vinsten med..

    Kramar Lisa

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Tittar in för att önska dig en mysig och solig söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej fina du! Tänkvärda ord som alltid från dig...ha en härlig söndag...KRAM Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika