torsdag 5 april 2012

Glad Påsk...!!!

 (bilden lånad från nätet)

Varför skall man ha dom traditionella korten..för att önska Glad Påsk..till er..mina kära vänner..??
Älskar Snobben...så här kommer han för att hämta upp mej..haha...

Vaknade till en solig och fin dag..kallt iof sig....men tänka sig..solen försvann..snabbt..och nu är det mulet..och blåser..!!!

Startade dagen med mysig frukost!! Anki kom med färska frallor....tänk att det kan vara såå gott..och den där kaffekoppen till..säger bara..mmm...

Sen kom älskade Josefine..så vi åkte en sväng till Torp..började med en fika..sedan slöt även Niklas upp!!
Var såå många bilar..men konstigt nog..inte såå mycket folk...men lär nog bli!!

Handlade lite mat..och sedan köpte jag lite kläder...är Verkligen ngt jag behöver...!!!
På hemvägen stannade jag och tvättade bilen..den var inte svart..längre..utan gul..av allt pollen..!!

Ikv skall jag till Lisa på lite mat..och blir ett glas rött el två..:)

Handen då..?? Jo ser fint ut..men värker lite...ja ja..det går över..!!

Nu mina vänner....önskar jag er Alla en riktigt Glad Påsk...!!!

Njut..umgås med nära och kära..bjud in..ngn du kanske inte träffat på länge..behöver inte vara så märkvärdigt..!!
Eller ring/sms..till ngn..du inte hört av dej till på länge..bara för att önska en Glad Påsk!!
Njut av livet..och ta vara på varje dag..!!
Var rädda om er och varandra..!!! Kram/Annika

Okej då..här kommer en vanlig Påsk hälsning...:)

4 kommentarer:

  1. Härliga dagar du har. Skönt att du sluppit gipset nu. Och så hoppas jag att du slipper värken snart.
    Ha en riktigt fin påsk.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Dina fikastunder låter så trevliga... och handla kläder är så kul, och om man hittade det som man bara älskar, "det här är jag", och för ett bra priser, då blir man glad.

    Bra att handen blir bättre, och att du även får slippa det onda.

    Önskar er en underbar Påsk Helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  3. Åh va skönt att handen är bättre för dej! Fina kort bägge två tycker jag,hihihi..Ha en gla påsk nu gumman ♥ Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika