fredag 20 april 2012

Godmorgon.....!!!

Så sitter jag då här igen..och bloggar...tänk ibland får jag känslan av att det blivit som ett gift..!!
Måste blogga..eller måste och måste..men vill...
Den dagen det känns som ett tvång..då slutar jag....!!

Mulen..kall..grå..och blåsig morgon..så kan vädret sammanfattas idag..!!

Idag blir..tror jag en lugn dag...skall luncha med Lisbeth..och efter det skall jag träffa Josefine..blir nog en fika..och sedan en eller flera..hihi..svängar till soptippen...!!
Var ju..ett tag sedan jag var där...fniss....!!

Sedan får jag se.. vad resten av dagen har att erbjuda...fick förslaget igår...om att gå med ett gäng.. ut på krogen ikv...

Nu önskar jag er alla...en härlig start på dagen....!!!

Tänk på...att behandla dina nära och kära..så som DU själv vill bli behandlad....!!
Även om du har mycket att göra...så finns det ALLTID ..tid att höra av sig...den där lilla stunden.. det tar att ringa eller skicka ett sms...den har man ALLTID!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Ja visst blir boggandet nästan som ett gift. Jag bara måste besöka mina bloggvänner och se vad de har hittat på.

    Ha en bra dag och en rolig kväll på krogen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Halloj !
    Krogkväll låter väl inte fel !
    Säger jag som helst numera bara vill vara hemma och mysa :-)
    ha en mysig dag vad du än väljer å tack för alla dina roliga kommentarer och för att du står ut med mina knasiga inlägg och "ibland" även gillar dem :-)
    Kramelikram Bittan

    SvaraRadera
  3. Kram till dig gumman.:-) Stina

    SvaraRadera
  4. Men....så konstigt, är det mulet och kallt hos dig...märkligt. Vi har 19 grader och sol och blå himmel och alldeles lugnt och stilla. Det var ljug alltihopa, vi har så klart samma väder som du - lite småtrist och mycket stilla.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ha en mysig fredag goa vännen.Ja bloggandet betyder mycket .Ha nu en härlig fredag vad det än blir.Mys och njut söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. ...Klart Annika att du skall till krogen ikväll!Jaa du beroende har man blivit att blogga men som du säger blir det tvång då får man hålla upp! Ja nu är det på G väldans möe här..alt ska klaffa tills i morron! Ha det gott gumman ..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Hej på dig! du tog orden ur min mun ang bloggandet ;=0 det första som startar på morgonen så är det laptopen,likaså efter jobbet en kopp kaffe o en liten titt i blogglandia är ett måste.Ha en kul krogkväll...kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Tippen är ju inte så kul men en tur ut på krogen med goa vänner..låter toppen!!
    Vad du än hittar på hoppas jag att helegn blir trevlig!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! Ja du ibland så planerar man in när man ska blogga, men roligt är det! Ha nu en fin fredagkväll på krogen eller hemma! Kram Iréne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika