måndag 16 april 2012

Gokväll på er....!!!

Solen skiner och klockan är 18.10...såå ljuvligt!!!
Varit sol av och till..och blåst givetvis....men inte sådant busväder..som när jag var hos Karin idag...då var det hagel..snö..och regn..säger då det!!

I morse var Anki här på frukost...jättemysigt!! Älskar som jag skrivit förrut..när man äter färska frallor till frukosten...!!!
Egentligen skulle jag kunna göra det ofta..eftersom bageriet..ligger runt hörnet!!
Är Uddevallas äldsta bageri (tror jag)...hur som helst heter det Einars..och deras bröd..bakverk..osv..är såå goda!!!

Sen efter frukosten åkte jag till Karin.....hem..på med löparkläderna och ut en sväng....fick sådan energi..så när jag kom hem städade jag...tvättade golven...dammade...osv...

Om en liten stund skall jg gå hem till Lisa på en kopp..skall bli så gott!!!

Nu mina vänner...önskar jag er.... en fortsatt mysig kväll!!!

Måste igen..niga och Tacka... för alla era gulliga kommentarer...om ni bra visste hur gott dom värmer...!!!

Njut av kvällen..glöm inte berätta hur mycket du tycker om ngn..eller hur mycket du uppskattar honom/henne..som vän...Tänk såå glad man blir när man får höra dessa ord!!
Varför...?? skall det vara så svårt att säga dessa ord..??
Glöm..heller inte..skiljs eller somna Aldrig...!! som ovänner...livet kan såå fort... ta en annan vändning...!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt mysig kväll!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hallojsan vännen!!

    Jag håller med dig..finns inget godare än helt nybakat bröd på morgonen! har tyvärr långt till närmsta bageri men ett par scones slänger jag ihop ibland på lediga dagar..också ljuvligt!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Hallojsan
    Oj sol Hmm här va de en decimeter snö i morse när man vakna :( halt och jäkligt på väg till jobbet.
    Ser att du haft en toppendag ,härligt.
    Ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  4. :O) Vilken mysig och trevlig frukost. Färska frallor-påminner om nybakta scones och vet hur gott det är. Tack själv för dina trevliga och goa kommentarer. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  5. Och Einar han kom från byn där jag bor. Gården han kom från en gång för länge sen far man igenom när man ska hem till mig!! Han är ju borta sedan länge, men det är ett fantastiskt konditori. Så då bor du där i närheten, praktiskt!
    Så kallt det var i eftermiddag, 3 grader när jag var ute och grejade, jag frös så jag hackade tänder!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika