söndag 29 april 2012

Gokväll på er....!!!

Varit en solig..men såå blåsigt...dag...även om termometern visat ca +14c...så har det inte märkts..tyvärr pga blåsten!!!

I morse var älskade Yohanna här..vi tog en kopp ihop..sedan hjälpte hon mej att vända mina fönster..så jag kunde putsa dom..har ju som sagt.. höjdskräck..så därför klarar jag inte detta själv...!!
Tackar för hjälpen..!!!

Sen kom Anki på fika.
Jag var uppe tidigt..även idag..så då passade jag på att göra en blåbärspaj....

Sen när hon gick hem...åkte jag till Boel..men först var jag tvungen att åka och spola av min bil..Varför!! Jo..här finns ju som sagt fiskmåsar....som jag HATAR...då förstår ni hur min bil såg ut!!!
Fläckvis vit...ist för helsvart...!!!

När jag var klar..skulle jag sätta mej i bilen..men blåste ju en del... så förardörren höll på att blåsa igen...tog då tag i den..samtidigt som jag vred min axel...tja..då kan ni tänka er resten....
Känns som om kortisonet..var helt onödigt..!!!

Nu i veckan..förmodligen i morgon ..skall jag gå till lasarettet och få min axel röntgad!!

jag önskar er alla..en fortsatt mysig söndag....!!
Själv har jag satt mej tillrätta i min soffa...!!!

Sitt inte där en dag...och ångra saker som du inte gjort...det du däremot kan ångra..är allt det där.. som du aldrig gjorde....
Så lev här och NU..och ta vara på varje dag...som DU redan vet..skall man inte räkna livet i år..utan åren i liv..!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Aj, aj vännen!! Det där lät inte bra..hoppas det inte blir något allvarligt nu..utan att smärtan lägger sig :(

    Ha en fin soffkväll! Kram Sanne

    SvaraRadera
  2. Gokväll.....

    Som sagt.....Godaste blåbärspajen någonsin !!!!

    TUSEN TACK.

    Kram.......

    SvaraRadera
  3. Oj aj det var inget vidare:( Håller tummarna att det "bara" är en smäll.

    Kram susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika