söndag 8 april 2012

GRATTIS...älskade unge...!!!

Idag för 25 år sedan 15.41..föddes min andra älskade dotter..!!!

Tänk..att det gått 25 år sedan...jag fick dej i mina armar..en liten tjej ..som kom 3 veckor innan hon skulle..och ändå..vägde du 3530 gr....
Du hade en underbar färg..varför alla trodde att du hade gulsot...men icke...!!
Det berodde på att din mamma..ätit en påse morötter om dagen....fniss....

Som barn..var du helt fantastisk..så kortet ovan..speglar verkligen hur du var som barn..och fortfarande är...ingenting var/är omöjligt..!!
Som vi alltid sa..." kommer du inte idag..så kommer du i morgon..!!

 Du var och är otroligt..lugn..empatisk..snäll...omtänksam...otroligt smart..måste ju få skryta lite...du är ju med i Mensa....
Ja jag kan hålla på och räkna upp hur mycket som helst!!
Tänk..att denna lilla tös..idag är en vuxen kvinna..tror inte att jag har fattat hur fort tiden har gått...


Så Älskade Josefine...jag är så otroligt tacksam..över att ha fått just dej..som min dotter..och jag är så oerhört stolt..!! Att just..jag..har fått förmånen att vara din mamma!!

Jag önskar  av hela mitt hjärta..Att du skall få en Underbar födelsedag..!!!

Älskar dej!!!! Puss Mamma

PS..vi ses på kalaset i eftermiddag..:)

8 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar berättelse om det käraste som finns...gullig dotter minsann ♥ jasså är du laktosintolerant,inte kul antar jag..Jaa gubben gav mig denna förkylning,åh va trökigt det är.Han har erbjudit mej whisky men är inte så mycket för just whisky...ha ett bra kalas i em..Kram ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Underbara du ....klart att du har en underbar dotter. Så fin berättelse du delar med dig av idag.

    Ha en Glad Påskdag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Vad vacker hon är din dotter. Grattis till henne. Och en kul historia att läsa. Jaså, du åt morötter, själv åt jag tomat/clementin!!
    Du ser ut att ha haft en fin påsk så här långt. Fortsätt att njuta av helgen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! En riktigt kärleksförklaring till en älskad dotter, så fint! Hihi de där med morötter... jag åt oxå det när jag väntade min älsta dotter och hon hade en underbar färg!! Så då stämmer det!? Ha nu en fin dag på kalaset och gratta den fina så mycket! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. :O) Vilken fin dotter du har Annika. Jag förstår att du är en glad och stolt mamma. Grattis till henne.
    Kramar Katarina :O)

    SvaraRadera
  6. Grattis till din dotter på den stora dagen. O Grattis till dig också att ha fått en så söt tjej du må vara jätte stolt. kram Beijan

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga kärleksord du skriver till din dotter!! Jag blir alldeles varm av att läsa detta och jag kan bara föreställa mig hur glad hon blir av orden!!

    Grattis till din fina Josefin på hennes dag!!

    Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  8. Tack mamma, älskar dig! <3<3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika