onsdag 18 april 2012

Grått..och trist...!!!

Hej på er alla "goa"  läsare...!!!

Ja som rubriken säger...så är vädret så... här i dag...
Som jag brukar skriva...finns bara EN färg på paletten..och det är som vanligt..grått...blåser också som...ja..just det...sen klart..att det regnar..också....
Kan nästan tro att vi är i Oktober månad...

Idag efter avslutad frukost..åkte lilla mamma och jag till Överby i Trollhättan...fikade..kikade i affärer...och avslutade på MAX ...

Om en stund skall vi åka hem en sväng till Gund och Carina...var ett tag sedan vi sågs..så det skall bli trevligt..!!

Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll....!!!


Tänkvärda ord.......

Dagen som var igår...släpp den...dagen som är i morgon...kan du se framemot...men det viktigaste av ALLT..är att du ..njuter av dagen..som är idag....!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Vad kul med besök av mamma. Önskar att jag kunde ta hit min också, men hon har väldigt svårt för att gå så hon vill gärna stanna där hon är. Men jag var hos henne en stund igår och det är alltid lika mysigt.
    Hoppas ni har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Hej! hoppas ni har haft en fin dag,du o dina vänner..vädret ja det är en annan historia grå kallt känns som höst i dag!kram på dig/ Jessica

    SvaraRadera
  3. Nu är man ju trött på denna kylan:( Vi vill ha värme och sol!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Ja mys med vänner...Du det stämmer bra på mej finns det inte att göra så ser jag till att det gör det,hihihi...Ska bli lugnt snart nu :)) Kram gumman för dina rara kommenterer hos mej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Åh nu blev jag så rörd här så tårarna kommer...TACK du genomgulliga Annika för så fint skrivet..Jag vet ju att ´Du saknar din goa pappa .Kram på dej! Idag skiner solen för far,det är kul! Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika