tisdag 3 april 2012

Härliga dag.....!!

Godmorgon..mina vänner..!!!

Vilken morgon..kallt..ca -3c...vindstilla och sol från en molnfri himmel.....!!!

Vaknade inatt..genomsvett..och med hjärtklappning...hade haft världens mardröm..!!!
Drömde.. att jag hade inbrott..det var natt och jag var hemma. Blev bl a världens slagsmål..mellan mej och inbrottstjuvarna..
Säger då det...Undra vad det betyder...?? Kanske skulle kolla drömtydning....!!

Annars då...??? Jo tack..det är bra..fniss.....

Jag tvättar..och sedan skall jag träffa Annika på en fika.
Ev kanske jag även skall träffa Yohanna en sväng....!!

Blev det ngn löpning igår då..?? Javisst..kunde sprungit hur långt som helst....men var SÅÅÅ kallt..så jag höll på att frysa ihjäl..dessutom motvind...
Men skönt att se..att jag börjar komma tillbaka igen..!!

Nej mina vänner..nu är det tvättstugan igen....så jag önskar er alla..en fortsatt underbar dag..!!!

Ångra ingenting som DU gjort..utan det DU kan ångra..är det du inte gjort...
Så lev här och nu...planera inte så mycket..utan njut av dagen ..som är idag..!!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

8 kommentarer:

  1. Tänk vad man kan drömma konstigt ibland. Så härligt för dig att du börja känna dig i form.
    Jag har inte sprungit det senaste året för jag fick ont i både höfterna och ena knät men nu ska jag ta tag i det igen och göra ett nytt försök.

    Ha en bra dag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Ibland är det knepigt i drömmarna och ibland trillar dom bort på en gång när man vaknar och ibland hänger dom kvar en hel dag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Thihi! jag hade en konstig oxå att jag blev tagen av en sekt så kom jag tillbaks efter flera år hua mig va läskigt!

    så skönt att få springa...kan inte jag de är väl därför jag tro de är skönt thihi!

    Ha en ljuvlig dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  4. Ja brrr.. iadg är det lurigt väder!! Solen skiner så det ser såå varmt ut..men man sticker snabbt in näsan igen..för huu så kallt det är!!

    Härligt att du känner att du är på gång igen med löpningen..du skall se att snart har vi den riktiga värmen här igen!! :)

    Kram kram vännen!!

    SvaraRadera
  5. Hej! ja drömmar kan kännas så sanna så i bland tar det en stund innan man förstår att det varit en dröm ;=) ha en fin kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  6. -3 hi hi här va de -10 i morse och några cm snö...hmm sommardäck va inget bra byte kändes de som halt som attan..
    Ja du dessa drömmar man har kan man undra över....kanske lika bra att inte veta vad dom betyder om dom betyder nått.
    ha en myspys kväll vännen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! tack för titten gumman ♥ ja va skönt att det gick bra att löpa igen! Fast kallt ÄR det verkligen men underbart väder i dag i Göteborg...♥ Gunilla

    SvaraRadera
  8. Jag skrev under fel blogg förut Annika..Tror jag..Mitt barnbarns blogg som heter Wilma o Denice..förlåt mej! Hon var inloggad när dom var hos mej idag...:)) Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika