måndag 23 april 2012

Hunnit med mycket......!!

Gokväll..på er..!!

Konstigt väder..vi haft idag...mulet...soldis..ösregn...men ändå ganska skönt!!

Startade morgonen..med att tvätta..igen....!!

Sen iväg och köpte frallor..och sedan hem till Anki..på mysfrukost!!
Ännu en gång...hon har det såå mysigt!!!

Efter frukosten..styrde jag kosan hem till Lisa...och där blev det en fika....!!

Har återigen varit hos arbetsterapeuten...eller som vanligt..dom var två....
Ja vet inte vad jag skall säga..och inte dom heller...gjordes en ny ortos..idag...i hårplast..vilken "bara" täcker halva tummen..denna skall jag ha..för att få ut..tummen..lät lite konstigt men är så....sen måste jag få fart på..pincettgreppet..även om det aldrig kommer att bli bra...så kan det bli mycket bättre!!

På vägen hem från lasarettet..mellanlandade jag på Lejas..där Annika satt och väntade...
Haft en såå mysig dag....!!!

Nu mina vänner skall jag fortsätta titta lite på tvn....
Jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!!

Tycker att ni behöver få er ett gott skratt...såg detta på Nyhetsmorgon igår..skrattar såå fort jag ser det...
Ja ja jag är lättroad..jag vet!!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej på dig!vi hade samma rubrik på gårdagens inlägg såg jag ;=) i dag har det varit uppehåll i af! ha ha ja klippet var skoj!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad nyfiken jag blev över vad du skrattade åt! ;)
    Men vad du hunnit med idag! Härligt!
    Här hade vi grått imorse, men så sprack det upp under em och blev så fint och skönt!
    Kram, kram! / Maria

    SvaraRadera
  3. Ja visst har det varit konstigt väder idag. Hunden är ju jättekul, det ser verkligen ut som den pratar.

    Ha en skön kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Hahaha så söt vovve;) Ja du då är vi två som hunnit med mycket idag;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika