fredag 6 april 2012

Långfredag...!!!

Hej på er mina vänner...!!!

Skall strax hämta upp älskade Yohanna och Josefine...sedan bär det av till kusten och lilla mamma...!!!

Är en mulen dag..blåser..och regnar lite..fast bara ibland..:)

Kom att tänka på...Långfredag..ja tänk när jag var barn.och vi var i Småland över påsken..hos mina morföräldrar.

Då var allting stängt!! Vi kunde inte ens spela kort..el spel..för det tyckte inte mormor att vi skulle..hmm...kan säga..!!
Vilken tur att saker och ting ändras..även om jag tycker att just affärer..kunde vara stängda idag..!!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig just..lååångfredag!!!
Var rädda om er och varandra!!! OCH skall ni ut i trafiken..ta det lugnt..!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hej fina!
    Önskar dig en riktigt glad påsk!
    Ditt paket kommer till veckan :D
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  2. Jaa du tiderna förändras verkligen på gott o ont!! Ha en riktigt trevlig PÅSK gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja visst har det ändrat sig. Tycker precis som du att affärerna inte behöver ha öppet jämt, fast det skapar ju arbetstillfällen förstås.

    Ha en bra kväll.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Ja hu vad trist det var förr denna långa trista dag. Håller med att affärerna kan va stängda. Önskar dig en härlig Glad Påsk kram Beijan

    SvaraRadera
  5. GLAD PÅSK! min vän :O) Ha en trevlig och skön helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  6. Nä, visst var det låååånga fredagar då! ;)
    Njut av påsken med de dina!
    Glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika