onsdag 25 april 2012

Underbara dag......!!

Tänk så fort en dag går.....!!

Jag hämtade älskade Josefine klockan 10.00 idag..och jag var hemma klockan 18.00..!!!
Vad har vi då gjort...jo..varit i Trollhättan heeela dagen...

Vi började med en fika på Strandgatan...där jag blev bjuden..Tackar för det....!!
Sedan åkte vi till Överby..var där vid 12...tja...sedan har vi varit där...
Gått i affärer..provat lite kläder....handlat lite...sen blev jag bjuden på middag..Tackar även för det älskade Josefine!!






Avslutade middagen..med kaffe..och denna underbara kringla!!! Älskar dom verkligen!! Första gången jag åt en sådan..var på Rörstrands i Lidköping....vet att jag redan då..tyckte att dom var så goda!!

Sedan handlade vi mat....och nu har jag satt mej tillrätta i soffan och skall kika lite på tv:n.

Tänk..idag är det 2 år sedan min pappa blev sjuk...ännu en gång..tiden har gått fort...ändå känns det som igår...konstig känsla...

Önskar er alla..en fortsatt skön kväll!!!

Jag hoppas...att DU kan..." Se ..möjligheterna..istället för..hindren "..allting blir så mycket lättare då!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja, visst går tiden fort.... Gäller att ta vara på den. ;) :) Vilket jag vet att du liksom jag, gör!
    Njut kvällen lika mycket som du njutit dagen!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!man blir alltid påmind när det är jul o födelsedagar o årsdagar!jag har min kära morfar som jag ofta tänker på som var en kär sådan.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Kringlan ser ut som en bra avslutning på en bra dag.

    Sov gott

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika