måndag 28 maj 2012

Drömmar......

Gokväll mina vänner...!!
Blev en varm och solig dag...trots att det i morse såg ut att bli en mulen dag....

Började dagen med att tvätta...och efter det...tog Ann-Louise och jag en som vanlig...hi hi...lååång fika..på Lejas!! Så mysigt!!

Sen har Josefine varit här och fikat..hon hjälpte mej..bl a.. att vända mina fönster så att jag kunde putsa dom..
Tack älskade Josefine för hjälpen!!!

Nu ikväll har Lisa varit här på fika...

Men åter till drömmar.....

Har ju drömt vid två tillfällen om begravning..men visste denna gången inte till vem...men nu ..vet jag...!
Min mamma ringde i morse och var så ledsen..och berättade att Carinas mamma var död!
Sen sa hon även.."Tänk om du kunde sluta..att drömma om begravningar..."
Har ju drömt..om just detta tidigare..med min fd svärmor..samt min pappa...

Jag fattar ingenting..iof sig..när jag fick veta att hon blivit sjuk sa jag..."Hon kommer aldrig att klara det här"..men att det skulle gå sååå fort..trodde vi väl Aldrig!!

Älskade Carina..känner såå med dej..och nu är vi snart inga kvar.. i våran redan..så lilla släkt.

Ringde min faster och hon sa någonting som var såå bra....
"Annika..våran värld ..blir mindre och mindre..." och det är ju precis så det är....!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar kväll!!

Var rädd om den/dom DU har nära dej..berätta hur mycket dom betyder för dej..och hur mycket DU älskar honom/henne..det är så små ord att säga..och dom betyder så mycket att få höra....!!
Glöm heller Aldrig!!! Somna eller skiljs...Aldrig som ovänner!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Visst är det obehagligt när man drömmer saker som sedan slår in! Om det inte är trevliga drömmar, förstås... ;)
    Kram / maria

    SvaraRadera
  2. Vad många kloka ord Annika :O) Du är en fin människa med ett stort och varmt hjärta. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika