onsdag 16 maj 2012

Hej på er....!!!

Idag startade jag morgonen med en löptur...såå härligt...!!
Solen visade sig..ganska behaglig temp..fågelkvitter och bara lite blåst! Kan inte bli bättre....
Som följeslagare på mina löpturer numera..har jag min iPhone..ja ja ..jag vet beroende..nej inte alls..men har en app som heter Runkeeper..och där kan jag se..dels hur långt jag sprungit..och tiden..tycker det är lite kul!!

Sen har jag varit på lasarettet..hos arbetsterapeuten..är väl ingen större förändring..så det är bara att fortsätta träna!!
Tummen är fortf svullen..och har svårt att anv..den...tur att jag är vänsterhänt!!

Nu skall jag strax åka iväg..till sjukgymnasten..skall få lite akupunktur i min hö axel och se om det blir bättre...annars återstår..mera kortison..el operation..och jag vill ingenting av det...så det så!!!

Sen ikv skall jag till Lisa..var inte där igår....utan jag hade en lååångfika på em med Ann-Louise....vilket alltid är jättemysigt!!

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt underbar dag!!!

Ta fram din bok..bläddra fram dagens blad...som fortfarande är oskrivet..och fyll det med sådant som Du vill...för det är Ditt liv och det skall levas av Dej..och inte som någon kräver.. eller förväntar sig...!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Ja, du har så rätt med graven, det är ju jätte bra! Å fint tycker jag att det är också. Nu på sekunden åker jag till Öland. Hoppas vi ses nästa vecka. Ha en jätte fin helg! kram Annika

    SvaraRadera
  2. Lycka till på sjukhuset,Hoppas att det hjälper.Sedan önskar jag dej en mysig och trevlig dag goa vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vist är det kul att se vad man har åstadkommit på sin runda.
    Så besvärligt du har med tumme, axel... hoppas du har det någotsånär ändå. Tror det, du kan tänka bra tankar, men, ibland får man känna efter och må pyton.

    Styrkekramar till dej
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Hej på dig..
    Jag har allt sett dig både här och där men nu beslöt jag mig för att kika in..
    Ska kolla runt lite här hos dig nu..

    Maidi

    SvaraRadera
  5. Visst är iphonen rätt bra ändå! trots att den inte har kanppar, hihi... ;)
    Hoppas du blir kvitt svullnaden snart!
    Ha en underbar helg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika