fredag 11 maj 2012

Regn och blåst....

God förmiddag på er...!!

Känns som om jag ofta skriver om detta väder..idag regnar det och BLÅSER..men är runt +13c...
Undrar lite..var är solen och värmen...???

Igår var Ann-Louise här...tänk att en ny bekantskap kan kännas...som om man känt varandra heeela livet..!!
Vips hade flera timmar gått..helt otroligt!! Men det är ju så..har man trevligt så rusar tiden iväg...
Fick en underbar bukett med gula rosor..niger och Tackar igen...!!

Idag har jag haft långfrukost...bara såå mysigt..att äta och njuta i lugn och ro..!!
Tänk så viktigt det är att starta dagen i lugn och ro....:)

Om en stund skall jag träffa Lisbeth...sen resten av dagen..blir det nog lugnt.
Vädret inbjuder ju inte till att vara ute..så jag borde gå upp på vinden och se..vad för roligt jag kan hitta där...

Skojar bara..inget roligt alls....men visst är det konstigt..?? Så mycket som jag kört till tippen..och som jag har rensat..Ändå..börjar mitt vindsförråd..fyllas...av massor av lådor..igen!!!

Så just NU..bestämde jag mej!!!
Blir vinden i eftermiddag!!

Jag önskar er alla....en fortsatt underbar fredag!!!

Njut av fredagen...med eller utan fredagsmys...det där telefonsamtalet eller smset..som du såå länge tänkt att du skulle ringa eller skicka..till ngn du inte hört av dej till ..på länge..gör det idag..!!

För som DU själv vet...så är det såå värdefullt.. att någon bryr sig om dej..!!


(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Härlig bild Annika :O) och visst stämmer det. Jag lånar den. Tack för dina kommentarer hos mig på bloggen. Jag blir så glad. Trevlig helg! Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. Heej gogumman där! jaa men man blir ju trött på detta regn nu.Gick knappt att sätta potäterna här i eftermiddag...ha en go fredagskväll ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. Mysiga bilder du hittar. Var tvungen att kika på brudparet igen de är så fina, Ha en underbar fredag kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Hallojsan
    Kikar in och önskar dej en härlig helg.
    Solen börjar visa sig här nu ;)
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika