måndag 14 maj 2012

Väder.....

Godmorgon..alla mina vänner..och TACK för era kommentarer!!!
Inte trodde jag väl..när jag började blogga här för 1 1/2 år sedan...att någon skulle läsa min blogg...och än mindre att kommentera..!!!
Så TACK igen...ni förgyller min tillvaro!!!

Väder...ja..känns som om ..det är på allas läppar just nu...att diskutera!! Varför...??
Jo..för att det konstant blåser här...och även väldigt ofta!!! Regnar!!!
Så då vet ni vilket väder..jag har idag...!!! Just det...regn och BLÅST!!!

Blev ingen löptur nu på morgonen pga vädret...tycker det är sååå trist..att inte kunna planera lite saker...pga man vet aldrig..hur vädret blir....

Emigrera vore det något...?? El iaf delar av året...?? Jag tror att min kropp skulle må såå bra av det...!!

Om en stund skall Josefine och jag åka till Torp. Hon ville kika på lite saker..dom flyttar ju i sommar..till en marklägenhet...men det är ju som ett radhus..så då får dom uteplats..och liten trädgård!!
Härligt..att kunna sitta ute..och fika..eller grilla osv...!

Sen kommer Yohanna och Lina hit..för att hämta sina saker...Skall bli sååå kul att träffa dom, och höra hur dom haft det...!!!

Sen i eftermiddag, skall jag hem till Boel...alltid lika trevligt!!

Ja mina vänner...där var min dag..i stora drag...!! Jag hoppas att ni också får en underbar dag..!!

Man säger ofta att vi skall "Fånga dagen"..men jag tycker att det är minst lika viktigt att "Skapa dagen"..för det är ju ändå det..som det handlar om...!!
Just att DU skall skapa din egen dag!!

Sitt inte på ålderns höst..och ångra det du ALDRIG gjorde.....utan gör det du själv vill..och känner för..!!
Brukar säga till mina barn.." Gör ingenting, som inte jag skulle gjort.."" och då menar jag..gör ALLT!! (inom rimliga gränser förstås)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Grattis till att du haft din blogg 1,5 år.Ja tiden går fort när man har skoj,Ha nu en skön måndag goa vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Ja nu börjar man bli lite trött på all regn och blåst. Det ser ut som du har en fin dag framför dig.
    Jag har bara haft min blogg lite drygt ett halvår och är så glad för alla underbara människor jag mött i blogglandia.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Nä inte skulle man tro att någon skulle läsa ens lilla blogg, men det gör visst folk och det tycker vi är hur kul som helst:)) Jag har ju varit lite off ett tag så jag har missat bröllopet:( Tur man kan ta igen det efteråt;) Stort grattis till dottern din och så fina dom var bägge två:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Kram till dig goa gumman.:-)

    SvaraRadera
  5. Tiden flyr..))

    blåste nesten bort her i går også..men solen skinte i alle fall..Og det gjør det nå også..))

    Ha en kos dag.))

    KLem

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika