fredag 1 juni 2012

1:a Juni....

Eller har vi hamnat fel..i almanackan...??
Känns mera som om hösten är i antågande...regnet vräker ner och det blåser!!
Ser ju..att det inte är höst...för allting är så grönt..och allting som blommar..helt enkelt underbart!!!

Godmorgon förresten...!!!

Här har morgonen startats i lugnets tecken.....!!
Frukost och tidning i sängen...samt ett litet "getöga" på Nyhetsmorgon...tänk vad jag klarar av samtidigt...
Frukost..tidning..och tv...hi hi....

Idag blir det lunch med älskade Yohanna...och sedan senare i em..blir det antingen fika på stan...eller AW..med ett glas rött...tillsammans med Lisa.
Tänk vilket svårt val...fniss...

Ikväll blir det finalen av Let´s Dance...

Nu mina vänner skall jag ta påtåren av kaffet....så jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädd om dom du har nära dej..säg ofta..gärna varje dag..hur mycket dom betyder för dej..och hur mycket DU älskar dom!!

Tänk själv..när DU får höra dessa ord..hur mycket du uppskattar dom..och tänk som man växer som människa.."bara" av dessa ord!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Idag kan man verkligen fundera på vilken årstid det är. 6 grader och regn.
    Önskar dig en skön fredag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hej!tittar in och önskar dig en fin helg! ja i dag regnar det o är 9 grader!! sommar?? nää knappast..kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Hallojsan vännen!!

    Stanna kvar under täcket om du kan för jisses vad kallt det är ute..rena oktoberkylan+en massa regn!
    men det klart du bör ju inte missa allt trevligt du har planerat idag heller så.. :)

    Må så gott i helgen nu!! Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Hej goa Annika! Ja det ser ut som höst men IMORN ska det bli bättre(Fast vet ej om jag tror't precis:)) Det får bli som det blir...Jaa i kväll ska jag försöka hinna me Lets Dance..Ha en fin helg gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Trist med regn, tur du är så positiv i dig själv och gör det bästa av dagen ändå :O) Trevlig helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika