söndag 24 juni 2012

För..jag har bara..regn hos mej....!!!

Gokväll på er...!!

Ja, precis så är det...regn och åter regn....!! Har varit liite uppehåll idag...annars som sagt...regn!

Efter frukosten...som lilla mamma och jag.. avnjöt i lugn och ro, så åkte vi och hämtade.. Yohanna och Josefine..och så blev det en tur till Torp.
Var där när det öppnade...fikade..och kikade runt lite...

Jag skulle ha ett "gummiband"..för att göra övningar..så att jag får tillbaka.. min muskel.i axeln...
Fanns några att välja mellan..så jag får be Mattias (sjukgymn) om ett bra råd!

När vi åkte hem..kan jag säga..att det var nästan..trafikkaos...är ju många som skall hem efter att ha firat Midsommar..här på kusten!

Mor och jag hann..även med ett besök på BlomsterLandet..innan hon styrde kosan hemåt!

Så vad gör man då i detta..tråkväder..? Jo..städar..så det har jag gjort nu i eftermiddag!

Nu skall jag fixa lite kaffe..och sedan blir det bara att slappa..resten av kvällen!!

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar kväll!!!




(lånat från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja du detta regn...suck! Är väl det enda man kan säga! Är sååååå trött på detta väder, nu ska jag ju inte ha semester man fy vad tråkigt för de som har haft el ska ha! Ha nu en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Inget ont som inte har gott med sig..så fick du rent :)
    Du här regnar det så man tror det står någon och häller vatten över oss..
    Vi får hoppas på att morgondagen är torrare!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  3. Regn, regn och åter regn....så har dagen sett ut hos mig med. Älskar Nalle Puh och hans klokord.


    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Kan du tänka dig, det regnar här också! Ymnigt. Och kallt är det. Sommar. Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej!jag har också bara regn hos mig ;( såg inte lovande ut närmsta dagarna på Smhi,synd om de som börjat sem nu. jag skall roa mig vid datorn lite nu !var rädd om dig vännen kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika