onsdag 27 juni 2012

Godmorgon...!!

Vilken underbar dag och kväll det var igår...!!!
Vädret var helt fantastiskt!!


 Tack mina vänner...för en mysig kväll..!!!


Idag..är vädret tillbaka på det vanliga..igen...mulet..men tack och lov..uppehåll!!
Blåser...och +15c..skillnad från gårdagens +25c....

Nu har jag precis avnjutit frukosten..och tror faktiskt..inte att jag skall göra ngt spec..nu på fm..
Sen blir det lunch..med älskade Yohanna...och efter det.. träff med May-Britt, igen..annars en lugn dag!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag!!

Tag fram din bok..och bläddra fram till dagens blad...fyll det med dagens ord och tankar..för när du sedan sitter.. och bläddrar tillbaka.. i minnenas bok..skall du se..så många underbara minnen där finns!!

Men ännu en gång..gör bara det..DU själv vill..och inte vad andra förväntar sig..eller kräver av dej!
För gör DU det...så kan du inte sitta..och klaga på..att DU.. inte kan göra det du själv vill!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Ja, ni såg ut att ha det riktigt mysigt i kvällssolen. Här hade vi minsann ösregn istället! Tack och lov utan åska. Det var bara när jag skulle titta på kommisarie Barnaby som solen behagade lysa rätt in i plytet på mig så jag fick dra ner persiennen, förbaskade grannar som sågar ner träna vi hade som skydd, haha.
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni såg ut att ha det i kvällsolen.Härliga bilder!Ha nu en skön och härlig dag rara vännen.Onsdagskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken tur med vädret ni hade. Det är de här mysiga kvällarna när man kan sitta ute som ska hålla oss varma i vinter.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Ja! det är så mysigt med goá vänner och prat!
    Här i småland åskar det till och från hua mig inte kuligt.

    Ha en forts mysig dag! att göra ingenting kan vara nog så jobbigt ibland thihi

    Kram wivi(orkar inte logga in)

    SvaraRadera
  5. Åh!vilken sommar bild..äntligen kanske!! ha en fortsatt skön kväll!kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Så kos..bare å nyte i dag også.:))

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika