fredag 22 juni 2012

Midsommarafton.....

 Hej på er....och Glad Midsommar....!!!

Varit en fantastisk dag...menar vädret alltså..fram tills nu..är fortfarande..+23c..men solen har gömt sig bakom molnen..för längesedan!!

Sen klart att dagen är..fantastisk..för övrigt..!!!

Efter frukosten i morse..kom älskade Yohanna..farande på sin cykel...hon..lilla mamma ..och jag åkte till Snäckan..satt ute i solen och njöt...!!

Sen åkte vi hem....fixade maten...som vi satt på balkongen och avnjöt.....
och efter maten..blev det tårta..men inte med jordgubbar..utan med färska hallon och blåbär...!!
Varför inte jordgubbar..?? Jo..dels för att Yohanna inte gillar det..och Josefine tål dom inte!!
Efter avslutad middag...cyklade Yohanna hem....

Senare i eftermiddag..kommer älskade Josefine och Niklas hit på kaffe och tårta...!!

Sen skall jag bara vara..och fortsätta  njuta av dagen!!

Får väll plocka 7 sorters blommor ..och lägga under huvudkudden i natt..och se..Vem..som uppenbarar sig i drömmen..hi hi.

Jag önskar er alla...en fortsatt underbar Midsommarafton...!!

Umgås med nära och kära..njut av god mat och dryck..lev här och nu.. njut av livet!!
Fånga dom små..ljusglimtarna i ditt liv...lägg dom närmast hjärtat...plocka fram dom ibland...och minns..hur du njöt av dom då!!

Var rädda om er..och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Låter som en kanondag! Ha en fortsatt trevlig Midsommar.Största kramen Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt...Drömde du om mannen i ditt liv tro? Jätteläcker tårta! Ha det så gott nu gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Tårtan ser läcker ut önskar dig en mysig midsommar helg kramar Beijan

    SvaraRadera
  4. Maten ser så god ut!
    Och det där med blommor under kudden gjorde jag en gång, för länge sedan, och drömde om min huvudlärare, mag Sundvall, och det var inte så vidare värst kul precis, det kan jag säga......
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika