måndag 4 juni 2012

Öppet fönster....

Godmorgon..på er alla..!!

Jag sover med mitt sovrummsfönstret lite på glänt...vaknade inatt..av en ljuv kvinnoröst..eller snarare en ung tjej...som sjöng med hög och klar stämma "Euphoria"...om och om igen...många kan säkert refräng texten...!!
Kunde inte annat än skratta där jag låg...somnade om.. som tur var...

Uppe tidigt..varit ute och sprungit...vindstilla och ganska skönt....
Sen tvättar jag..det är ju måndag..hihi...

När jag gick upp från tvättstugan...märkte jag att det regnar..eller regnar..vräker ner..har haglat..åskat och blixtrat...
Säger då det..vad är det för väder...??

Om en stund skall jag träffa Ann-Louise..på stan..för en fika..kan tänka mej ..,att det som vanligt blir en låång fika!!!
Annars får jag se..vad dagen har att erbjuda..
Senare i em..skall Lisa och jag ta en fika...

Nej mina vänner...nu är det strax dags att gå ner i tvättstugan igen....

Jag önskar er alla... en härlig dag!!

Räkna inte Livet i år...utan åren i Liv...så njut..och uppskatta det lilla i livet. Tänk det behöver inte vara så märkvärdigt...ta en fika eller bara umgås,,med nära och kära...
Kom ihåg..att omge dej med vänner som ger dej positiv energi...dom där som bara "tar" utan att "ge"..dom kan DU.. klara dej utan!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Låter som en härlig start att vakna till musikrefräng eller tvärtom naturligtvis! Tur du somna om då.Ja här öser regnet ner.Gött att få vara inne i stugan och elda o blogga...Ha en trevlig dag gummam ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag bara längtar efter fint och soligt väder.Här tvättas det också.Ha en go start på nya veckan och ha en skön måndag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Annika!
    Ja, då är vi två som tvättar idag! Brukar försöka hänga ut lite, allra helst lakan, men det ska jag inte göra idag, här regnar det nämligen!

    Håller verkligen med dig om det där att uppskatta det lilla i livet, är så sant, så sant.
    Kloka ord från dig.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Du skriver så klokt vännen. Så ska man tänka även om det ibland är svårt.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Inte så dumt att få vakna till musik, även om det kanske var i tidigaste laget :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. WOOOHOOO....Mysan. Nää fy har du börjat kuta runt och jag har inte ens fått up rumpan i vädret än. Jaja de kommer väl so ett brev på posten en vacker dag. Kloka ord som alltid hos dig. Borde haft ditt vett och förstånd. Ha en fortsatt fin dag raring...

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika