fredag 20 juli 2012

Fredag..igen..:)

Godmorgon...!!

Ännu en gång..tänk så fort veckorna går...!!
Vet inte var tiden tar vägen...eller är det så..att tiden går fortare..ju äldre man blir...??..:)

Idag..är det liite sol..men mest moln.....

Varit vaken några ggr inatt..även nu på morgonen..sen när jag tittade på klockan..var den 08.40..undra..när det hände sist??

Skulle sprungit på morgonen..men hoppade det!

Har avnjutit min frukost..och skall strax gå och fixa till mej.

Skall åka till Karin om en liten stund...och vi skall göra en liten utflykt till Två Fröknar...som är en liten inredningsbutik..

Så jag önskar er alla...en underbar fredag!!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej söta Annika! Tack för titten! Ja nu håller vi tummarna att det blir bra i min m. Åh va kul med inredningsbutik,det var längesen nu jag besökte nån:) Kram / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du kunde sova lite längre på morgonen. Elände när men vaknar på natten och inte kan somna om.

    Ha en fin dag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hej! håller med! tiden går fortare för varje år.. så mysigt med en liten utflykt.Blev det något inköp tro ? ;) kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika