torsdag 19 juli 2012

Glasmästaren......

Tack, för era kommentarer ang min ruta..och att ni bryr er..!!

2.100:- gick kalaset på...men tänk om..jag inte haft försäkringen..då hade jag fått betala...en bra bit över 6.000:-

Nu skall jag teckna en försäkring..så får jag ett stenskott i framtiden..och behöver byta ruta..så står försäkringen självrisken!!!

Sen igår em..var jag vägen om älskade Josefine och Niklas..med en blomma att ha utomhus...från lilla mamma och mej.
Där blev jag bjuden på fika..vi satt ute..och bara hade det gott!!


Godmorgon...förresten!!!

Idag är en grå..grå..och grå dag...regnet hänger nästan.. nere på grantopparna....

Har ätit min goda frukost..kikar lite på Nyhetsmorgon..och egentligen..bara slappar!!

Så vad händer idag....??

Skall förmodligen träffa älskade Yohanna och Lina nu på fm..och ta en fika...sen i eftermiddag..får jag se vad jag hittar på.
Regnar det...skall jag nog måla mina garderobsdörrar!!

Jag önskar er alla...en fortsatt skön dag!!

Har du semester...passa på att njut..
 Det där..som du har tänkt att du skall göra..lägg det lite åt sidan..och gör bara ingenting...!!

Ibland måste man ladda batterierna..och hur gör man det bäst..??
Jo, genom att..om så bara för en stund...göra ingenting..eller bara göra det DU själv vill!!..och INTE det någon annan förväntar sig att du skall göra!!

Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Ja vilken tur ändå då...men så dyrt allt sånt är!! Att bara va ska jag va på fm idag..sen ska vi rensa lite i ett förråd,det gör mej gott! Vi skulle få regn idag men strålande väder...ÄN alltså,hihihi Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tur att man har försäkringar men dyrt ändå.Här har det varit bara så gött idag.Ha en fin dag söta vännen.Mys och njut.Sommarkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Inte roligt när saker och ting krånglar...tur du slapp betala hela summan i alla fall.

    Ha en riktigt skön helg!! KRAMAR Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika