torsdag 26 juli 2012

Godmorgon...!!

Ännu en underbar dag!!!  Sol och varmt!! Det är nu..sommaren visar sig.. från sin bästa sida!!

Har precis ätit frukost på balkongen....tänk att det alltid skall smaka extra gott..när man äter ute!!

Idag blir en riktig slappardag...sola lite..njuta och bara ha det gott!!

Sen senare i em..skall jag hem till Boel...alltid lika trevligt att träffas!!

Så nu mina vänner...önskar jag er en fantastisk dag!!
Njut i solen... och bara ha det gott!!

Kom ihåg att.... Livet är inte de dagarna som passerat...det är dagarna du minns..och tänk då också på..Att fylla åren med liv..och inte livet med år!!
Se det positiva i allt..och du skall se..att Livet blir så.. mycket lättare då!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Härliga sommar som äntligen infunnit sig ;) ha en fin dag! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Den kom igår, den kom igår, sommaren! Och idag är den kvar om än med lite värmedis.

    Låg mitt på "fjorn" igår i "ega" och solade en dryg timma, jösses vad underbart det var!

    Ha det gott, det låter som du har en skön eftermiddag framför dig!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Kloke og viktige ord.
    Ønsker deg fine dager!

    SvaraRadera
  4. Visst blir livet mycket enklare om man ser det med positiva ögon! Sant och klokt, min vän!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika