fredag 27 juli 2012

Godmorgon...!!

Fredag igen...ännu en gång..så fort veckorna går!!

Idag är det ännu så länge..mycket moln..och lite sol...men jag hoppas på en underbar dag!!

Gårdagen var helt fantastisk...såå varmt och skönt..och även sent igår kväll, kunde jag gå utan jacka!!

Hade en underbar förmiddag igår..var hos Karin..och njöt av solen....


 Dessa underbara luktärtor....

Kaffet med tillbehör...smakade såå gott.....
 Tänk att ha havet..nästan inne på husknuten.....

Vilken underbar förmiddag....!!!

Sen igår kväll var jag hos Boel...på god mat och dryck....vi pratar och pratar..och vips så har flera timmar gått!!
Härligt med en sådan vänskap!!!

Så vad händer idag då...??
Blev ingen frukost på balkongen idag...var ju ingen sol...:(...men hade jag ätit den nu...så hade jag suttit i solen...:)

Skall luncha med Lisbeth..och sedan skall jag hjälpa Josefine och göra slutstädet i deras lägenhet...!

Sen ikv..skall Yohanna, Lina och jag hem till Josefine och Niklas..på grillat!!
Skall bli så mysigt!!
Jag har faktiskt..inte ätit grillat..sen 2005...låter inte klokt..men så är det...så nu kanske det är dags...ha ha..

Nu mina vänner...så önskar jag er alla...en fantastisk dag!!

Tänker ofta på min pappas ord....."Men Annika..hur jobbigt och besvärligt  saker och ting är ibland...så vet du ju..att allting ordnar sig till slut.."

Ja lilla pappa..du hade så rätt i det...för som ni vet..så brukar allting lösa sig till det bästa..
Hur jobbigt det än kan vara ibland...och man vet varken ut eller in..så helt plötsligt har allting löst sig...och då kan man tänka...varför oroade jag mej så, för detta..?? Det löste sig ju!!

Så grubbla inte för mycket..för hur det än är...så löser det sig!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hej Vännen
    Din pappa har rätt :O)
    Tittar in för att önska dig en mysig fredag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Ja veckorna bara springer fram! Härliga bilder.Ja nu är det ju bara så himla gött väder .Ha nu en mysig fredag rara du.Solskenskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Bara för ordningens skull: solen är här......
    Ha en bra dag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt du har haft!! Luktärtor älskar jag med!! De doftar underbart! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, vännen!
    Så härligt med vänner där tiden bara rinner iväg i deras sällskap!
    Önskar dej en fortsatt fin fredag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder! Ja du vet också då att man kan prata,prata o prata:)) Det behövs emellanåt minsann...Åh din pappa kom med kloka ord också,dom önskar man ibland få höra för IBLAND så tror man faktiskt inte allt ska lösas,bekymmer o sånt! Ha en fin helg nu Annika! Kramis Gunilla ♥

    SvaraRadera
  7. Tittar in för att säga god natt och önska dig en skön helg.

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika