måndag 23 juli 2012

Höst....????

Godmorgon....!!

 Man kan verkligen undra...om hösten redan kommit...???

Nej..såklart inte..men vädermässigt kunde man tro det...!!
Igår kväll..blåste och regnade det...tände massor av levande ljus...och idag...är det grått...och grått...precis som färgpaletten..brukar vara här!!
Regnet hänger i luften och det BLÅSER!!!

Jaja...vad kan Jag göra åt det...ingenting..:) Så det är bara..att vara glad och positiv ändå!!

Vad händer idag....? Jo..om en stund, skall jag hämta Karin..och sedan blir det en tur till IKEA.

Så nu mina vänner...önskar jag er..en underbar dag!!

Tänk på..att Lyckan är ingenting.. du kan köpa för pengar...
Lyckan kan vara precis vad som helst...någonting som händer i vardagen....någon som säger en komplimang till dej...precis vad som helst...och tänk på..att det är bara DU ..som just vid dessa tillfällen....kan känna Lycka!!

Jag har ett motto..eller jag har många iof sig..men ett är..."att man alltid.. skall se det positiva i allt"!
Jag VET att det är svårt...men livet blir så. mycket lättare..om man gör det!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Jo, nog andas det höst över denna sommar....
    IKEA-besök är roligt! Brukar alltid hitta något där ;)
    Ha en fin måndag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för du alltid peppar med alla tänkvärda ord!hoppas du får en fin dag! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Javisst är det så. Min dag har varit grå, men oj så mycket jag har att vara glad över ändå! Det är bra att du påminner oss om att se positivt. Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Ja det är typiskt IKEA väder även här..oktober??!!
    Hörde något om värme och stabilare väder imorgon..men jag tror inte på´t förän jag ser det ..hihi..

    Ha det gott!! Kram kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Du har så rätt att livet blir lättare med positiv syn. Jag tycker så mycket om att läsa dina rader, då blir jag påmind:)

    Ha en fin kväll...KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. ja du skriver väldigt positivt! Försöker tänka på dej när livet blir dumt! Ja va skönt att veta att det är samma i Uddevalla då..herregud säger jag..Man blir såå trött! Vill inte bli gammal..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  7. å vilken fin och bra blogg du har du skriver så himla tänkvärt.. må gott

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika