söndag 29 juli 2012

Söndag morgon.....!!!

Hej på er...!!

Då var det söndag...solen skiner ibland, det blåser och termometern visar nästan +20c.
Så... det var dagens väderprognos...:)

När jag vaknade i morse..låg jag och funderade på...skall jag ta en löptur eller inte...?? I-lands problem..eller..hi hi.

Har ju varit lite seg dom senaste dagarna..har inte haft ngn lust..att springa!!

Men i morse gav jag mej ut..blåste en del..men var riktigt skönt!
Nu har jag ätit frukost och fixat till mej...så nu sitter jag och väntar på att lilla mamma skall komma.

Blir nog en lite tur till Snäckan, när hon kommer.

Annars är dagen ett oskrivet blad...vi får se vad vi hittar på...eller om vi bara är!!

Nu önskar jag er alla...en underbar söndag!!

Du vet  väll, att de lyckligaste människorna är inte dom som har det bäst.....utan dom  som på bästa sätt...använder det som dom har...!!!
Tänk på detta ibland...om det är så.. att DU tycker.. att många andra.. skulle ha det bättre än dej!
Du kanske är mycket bättre.. och lyckligare.. på att använda det du har!!

Var rädd om dej och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika