måndag 13 augusti 2012

Måndags morgon....!!!

Godmorgon...!!!

Är ännu så länge en mulen dag..men kanske, kanske att det klarnar upp....!!

Idag kan jag tänka mej...att dom flesta återgår till sina jobb...en del tycker nog.... det kan vara skönt...och en del andra... har riktig ångest..för att börja igen...!!

Minns när jag var liten..och när det började närma sig.. slutet på min pappas semester...hur han "våndades" att behöva gå tillbaka till jobbet!!

Behöver jag säga...att han så småningom..bytte jobb!!!

Vet inte.. om ni var många som tittade på.. OS-avslutningen igår...?? Vad tyckte då jag...??
Var nog inte...riktigt i min smak!! Sen vet jag inte hur den skulle varit..för att jag skulle gillat den...!!??

I morse vaknade jag tidigt...läst tidningarna i lugn och ro...och nu kikar jag lite på Nyhetsmorgon!

Skall strax gå och fixa till mej...skall hem till Lisa och äta frukost....!!

Sen i eftermiddag..är det fika med Ann-Louise....kanske kan jag även klämma in.. en fika med Yohanna...hi hi.

Jag måste bara avsluta med...att visa två tavlor som Josefine gjort....tycker dom är såå fantastiska...!!!


Melted Crayon Art..heter denna typ av "målning".. Man limmar fast kritor..använder varmluftspistol...kritorna smälter..och färgen rinner ner...sen har hon målat dit tjejerna själv...!!
Tycker att det blev såå bra....!!
Så Josefine..det är ett bra födelsedagstips..hi hi...


 Nu mina vänner..önskar jag er en underbar dag...!!!

Avslutar med en text...som jag läste på facebook.....



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

9 kommentarer:

  1. Ha nu en skön och härlig måndag och en go start på nya veckan rara du .Mys och njut rara du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra tavlor. Dikten är också jättefin.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Här är det sista dagen på ett sex veckor långt sommarlov för våra barn. Planeringsdag på skola och förskola och imorgon kör det igång. Mannen har första arbetsdagen idag på fem veckor. Själv har jag blivit student på äldre dagar så jag har sommarlov i totalt 12 veckor. Börjar bli lite less på att vara ledig. Fast det vågar jag knappt säga högt. ;)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Hej! ja nu är många åter på sina jobb!jag har en vecka kvar,brukar ha lite ågren,men efter en timme på jobbet känns semestern långt borta..ha en go forts på Måndagen.Kram Jessica ps!tycker tavlorna var fina ;)

    SvaraRadera
  5. Så fina tavlor! Det kan nog vara både och det där att återgå till jobbet efter semestern. Oftast går det fort att komma in i rullorna igen :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Å, en så fin text..... stämmer så bra...
    Så coola tavlor hon gjort, Josefine! Rolig teknik! Vad duktig hon är!
    Hoppas din dag blev precis så bra som dina dagar brukar vara!
    Kram vännen!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Jättefina tavlor....ja har vart igång längw känns det som...på jobbet...kul med...längtar höstkvällar nu...kram gumman <3

    SvaraRadera
  8. Så fin blogg du har :)
    Jag gillar västkusten precis som du.
    Har döttrar som börjar bli vuxna, och jag tror på det goda.
    Jättevackra bilder och tankar, bjuder du på.
    Hit kommer jag fler gånger.
    Välkommen in till mig.
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga och fina tavlor :O) Ha en bra tisdag Annika. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika