tisdag 7 augusti 2012

Regn.......

Godmorgon mina vänner...!!

Undra för vilken gång i ordningen...som jag skriver att vi har regn....???
Det vräker ner..och blåser...säger då det...denna sommaren måste väll gå till historien...vad det gäller vädret!!??

Ja ja..det gäller att vara glad och positiv ändå...!! Kan ju ändå inte göra någonting åt det!!!

Nu har jag avnjutit frukosten...och sitter bara och tar det lugnt..en stund!

Sen skall jag tvätta...och efter det..blir det fika med Ann-Louise...så mysigt..och kan väll tänka mej att det blir si sådär..tre timmars fika...som det brukar!!

Min lilla tejp...som jag berättade om igår..hmm..det verkar hjälpa..iaf lite...
Visst är det helt otroligt...hur en special tejp..kan hjälpa...och om det gör det...så är det ju fantastiskt!!

Funderar bara liite på när den skall tas bort...man måste rulla av den...annars följer huden med....
Hmm...tror jag behöver hjälp...då det är dags att ta bort den!!

Nu mina vänner...skall jag fortsätta titta på regnet..och vara glad att jag sitter inomhus!!

Tag fram dagens bok....tänk..nu är vi redan en bit in i augusti...bläddra försiktigt tillbaka...och se vad du gjort hittills.....
Men som DU redan vet...dagens blad är ju oskrivet...så fyll det med det DU tycker är viktigt..
För som VI alla vet...vi lever ju här och nu...så det gäller att göra och ta vara på det bästa...som varje varje dag har att erbjuda!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja visst har vi haft mycket regn i sommar det är därför vi bara åker till Turkiet nu på fredag. men kanske kan vi få en fin höst med bärplockning och vacker natur! Tända ljus får vi också börja med...mysigt... Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! ja Augusti redan!! känns faktiskt lite konstigt..fast September kan vara riktigt fin..passar på att ladda för hösten,har faktiskt anmält mig till en linedance kurs!!efter ett uppehåll på 4 år..tänkte nu jäklar ;)) ha en fin kväll kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Här regnade det enormt mycket igårkväll/natt! Men det var nog bra för branden....
    Det var grått även imorse, men sen sprack det upp och blev riktigt varmt!
    Ha en fortsatt fin kväll, min vän!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Hallå vännen visst är det härligt med allt som bara vräker ner. bara det inte varit så blött o kallt. Men varför klagar vi det blir inte bättre för det. Tur att du kan hitta på lite mysiga saker i alla fall. Ha nu en skön dag o jag önskar att du får bättre väder i morgon.Kram Beijan Ska bli spännande att se resultatet med nacken sen.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika