onsdag 19 september 2012

Hej mina vänner....!!

Tack för era gulliga kommentarer..ang förra inlägget!! Blir som ni redan vet..så glad, att få dessa små kommentarer!!!

Idag är en mulen..grå och regnig dag...fast solen har visat sig liite..men nu är det helgrått!!!

Haft en underbar morgon...jag gick till Einars Konditori..och köpte favoritfrallorna.. hem och fixade frukosten...så kom älskade Yohanna.
Härligt med frukostsällskap...!!

Nu skall jag strax rusa iväg och luncha med Marianne..och efter det..hämtar jag älskade Josefine..och så skall vi till Torp en sväng!
Behöver handla en del..inför fredagen..:)

Så mina vänner var i Sverige.. eller världen..ni nu än befinner er...så önskar jag er..en fortsatt underbar dag!!


 Tänk på dessa ord..mina vänner...för som sagt..nästa gång..kan det vara just DU.. som behöver hjälp..!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Mums med nygräddade frallor till frukost;) Ja nog behövs det handlas lite då och då. Jag håller på att stryka massa kläder nu, ska på begravningen imorgon:(

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jo, det var ett väldigt fint inlägg här innan. Jag har just läst! Och det är det här också så klart! :o)

    Sjukdomar och molande värk till trots så kan man visst leva lycklig och glad. Och framför allt tacksam. Idag har jag haft en riktigt dålig dag med mycket värk och ett hjärta som skuttat och hoppat i galopp. Men jag har satt fokus på andra saker. Sånt som gör mej glad och får mej att glömma det som kanske kan tyckas negativt.

    Lyckan finns här och nu och runt omkring oss :o)

    Dina inlägg är alltid så fina och tänkvärda! Tack söta!, för allt du ger och delar med dej av här!

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. O det finns inget godare än färska frallor håller med dig. o du fick ju gott sällskap också. Du vet väl om att du är värdefull. Kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Det är ett nöje att läsa och kommentera här hos dig!
    Du behöver inte tacka. Jag mår så bra när jag läser det du skriver att jag vill tacka dig istället..tack!
    Ha en fin dag du med och ta hand om dig vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika