lördag 8 september 2012

Lördags kväll.....!!

Hej på er....!!!

Idag har vi tillbringat dagen i Göteborg...tillsammans med mina älskade döttrar Yohanna och Josefine!!!

Vädret har varit mulet...sol ibland..men som det har blåst..phu..!!

Vi började med fika..så klart....idag blev det på Cappuccino...kaffe och morotskaka....


Volvo..hade utställning av lastbilar i centrum....
 Josefine..gav Yohanna en utmaning....
 Att sätta sig..i förarhytten....
 Sen gick tjejerna på stan...lilla mamma och jag.. gick ist till Trädgårdsföreningen...


Någon...hade glömt kvar...sina vingar.....






 Det här...är bland de vackraste blommorna jag vet....Kallor...

 På hemvägen stannade vi till på Ikea..åt middag där....handlade lite...bl a svarta lampskärmar och en golv vas..till mina gladioler.

Nu mina vänner...önskar jag er en fortsatt mysig lördagskväll!!!


Kom ihåg...en sak...somna eller skiljs ALDRIG som ovänner...för som DU vet...livet kan förändras..såå fort!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Mysdag!
    Köpte oxå svart lampskärm på IKEA, härom dagen ;)

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Oj vilken trevlig dag för er Annika! Fina bilder också du!
    Jag hoppas det blir en fin dag för jag ska tvätta sängkläderna och lägga i liite tjockare täcken :)) Visst är det lite höst med hög luft o solsken Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika