söndag 14 oktober 2012

God eftermiddag..i höstrusket...!!!!

Ja.. idag är det underbart..att vara inne...!!!
Grått...trist och regn.....men tänker ni säkert...det är ju Höst..och visst är det....!!

Så vad har jag gjort hittills idag..då..??
Efter en frukost i lugn och ro..och sedan lite slappande vid tv:n..så åkte min goda vän hem....

Strax efter det kom Susanne..på fika...Såå trevligt..vi har alltid så kul när vi träffas!!

Efter att hon åk them..har jag bara "varit"..och det skall jag fortsätta med....
Skall sätta mej i soffan nu..se lite på tv..och bara ha det gott...!!

Så nu mina vänner..önskar jag er..en fortsatt mysig söndag....!!!

Om du har någon runt omkring dej..som behöver prata..om vad det än är..så ger JAG dej ett råd.....!!
Lyssna alltid..även om du känner.. att du kanske varken har tiden... eller lusten....men då skall DU komma ihåg...nästa gång kan det vara du...som behöver någon som lyssnar...!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Jaa du skriver så bra o rätt!...jaa idag ruskdag...snö i Härjedalen:)...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ha en fortsatt mysig kväll å det där med frukost med goda vännen lät väl inte helt fel ...eller ?! :-)
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Så fin bild och så sant! Ja idag har inte vädret varit kul, men jag fick bakat bröd och målat ett bord tack vare det, så lite bra var det ;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika