torsdag 11 oktober 2012

Torsdags morgon...!!!

Tänk er...även idag..visar sig hösten från en helt fantastisk sida...!!!
Strålande sol...ca -3c..och vindstilla..jag säger bara det...Här skall njutas av även denna dag...!!

Godmorgon förresten..och Tusen Tack..för era kommentarer...värmer lika gott..som solen..hi hi...!!

Börjar med en liten tillbakablick på gårdagen.....!!

Mina älskade döttrar och jag...tog en fika på Snäckan.....


 Underbara höstdag.....


Vi satt ute...i det härliga vädret....
 Hortensian blommade....

 En fika stund..när den var som bäst..med Älskade döttrar..och fint väder..!!!

Sen när jag kom hem..bakade jag.....
 Drömtårta...mjuk pepparkaka..kolakakor.....gjorde även äppelpajer....
Alltid gott...att ha någonting att bjuda på....blev en "gofika" när min goda vän kom....!!

Tja..det var lite om gårdagen....!!

Nu till dagen idag...!!

Vaknade tidigt..men somnade om...ätit frukost i lugn och ro...ringt NÄL...skall dit i början på Nov..känns bra..att få tid snabbt!!

Om en liten stund..skall jag ge mej ut i det underbara vädret...skall träffa Ann-Louise..blir nog som vanligt..en lååång fika...kan nog sitta ute..även idag...!!

Sen resten av dagen..är ett oskrivet blad..men eftersom JAG är manusförfattaren...så  händer det nog.. alltid någonting!!

Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig torsdag...och jag hoppas att solen skiner även på dej...vart du än befinner dig..!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hej Annika...Ja vilket väder...du njuter o jag njuter av sista lediga dagen innan helgjobb...Ha det såågott...kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni hade igår ,hoppas dagen blir lika bra
    Tänkvärda ord

    SvaraRadera
  3. Härliga höstpics med allt som speglar sig i vattnet.
    Vi har oxå haft sol men kallt som bara den så att sitta ute skippade vi idag .
    Må så gott.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Nu måste jag tillstå, jag vet inte var konditori Snäckan ligger......men det ser otroligt mysigt ut och vilka kakor!
    Ni har det så fint tillsammans du och dina döttrar!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika