fredag 30 november 2012

Behöver hjälp...!!

Har fått tips..om hur jag gör för att kunna lägga till flera bilder här i bloggen!
Men det fungerar inte...!!!

Är det någon som har flera tips...???

Tycker det är helt otroligt!! Att man INTE får lägga in hur många bilder som helst!!! Tycker även att det är vansinnigt om man skulle behöva betala för att få mera utrymme!!!

Så alternativet..är ju att sluta blogga här..och gå tillbaka till in gamla blogg! Men vill inte det!!!

Tar tacksamt emot...tips..på hur jag skall göra!!!

Kram Annika


3 kommentarer:

  1. Jag tar ned alla bilder i redigeringsprogrammet ,så de är max 800x 800 då räknas de inte o man kan lägga in hur många som helst
    Hoppas det funkar

    SvaraRadera
  2. Hej Annika
    Jag mailar dig mitt tips jag fått
    Passar på & önskar en fin helg
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  3. Det är många som skriver om detta på sina bloggar. Jag har tyvärr inget tips på hur man gör. Hoppas det finns någon därute i Blogglandia som kan hjälpa dig.

    Ha en skön fredag

    Kram Karin

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika