lördag 3 november 2012

Godmorgon....!!!

Vaknade tidigt..och då menar jag tidigt...03.30...!!
Kunde inte somna om så det blev att lägga sig och läsa...."Femtio nyanser av honom" .
Läste över en timme...men sedan lyckades jag somna om...:)

Idag är en grå dag...regnet riktigt hänger i luften...men jag är glad.. så länge det inte regnar...!!

Nu har jag fixat lite..skall strax äta frukost..och efter den skall jag åka och hämta Josefine..för vi skall åka ut till kusten....
Åka till pappas grav...tända ljus..och lägga rosorna...sen skall vi hem till lilla mamma..på
fika..middag...fika..fniss...
Jag vet hur det brukar vara...man äter och äter..och känner sig sååå mätt..när man åker därifrån...!!

Sen när vi kommer hem igen...kommer min goda vän hit..!

Så mina vänner jag önskar er alla...en underbar lördag...!!!

Ta dej tiden..att njuta av dagen och gör den till det bästa du kan...!!
Umgås med dina nära och kära..över en fika.. eller en middag...gäller att ta vara på.. dom man har nära..för som vi alla vet...livet är skört..och det kan förändras så fort..!!
Man behöver inte alltid planera att ses..utan det är dom där.. spontana ögonblicken..som i regel blir dom bästa..och det är dom man sedan minns...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Tittar bara in och säger.....

    Kram & Trevlig Helg! :o)

    Monika

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för alla varma kommentarer och värmande inlägg du sprider din värme med :)

    Förstår vad du menar med mätt efter mat hos mamma.....*fniss* de är ju bara för söta alla mammor som värnar om sina nära, saknar min Goa mamma såå idag och alltid.

    Ja att ta vara på tiden tillsammans med sina nära, det gör jag nu....pratar och umgås just med döttrarna...
    Ha de gott vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Så vackert och helt sant du skriver Annika, och viktigt att tänka på, det behöver inte planeras, utan bara vanliga "vardags- träffar".

    Önskar dej en underbar helg
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  4. Ja jag känner igen mej,peppar,peppar ett tag sen nu men hemskt att bara vrida sig! Ja så fint det är nu på alla kyrkogårdar...♥ Hoppas du får en angenäm kväll också Annika! Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Helgen din har vel vært omtrent like våt som vår..med regnskurer av og på.:))

    fortsatt god søndag...ser ut til at regnet holder seg unna.:))

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika