måndag 5 november 2012

Måndagsmorgon....!!!

Godmorgon..på er alla...!!
Är en mulen och grå dag...regnet..hänger..nästan..på trädtopparna....!!

Vad gör man då...?? JO..man förgyller sin dag..med mysiga saker...!!
Så vad är då... dessa saker idag...??

Började morgonen med att tvätta..kanske inte så mysigt..men underbart när det är gjort..!!
Sen har jag myst.. med kaffepaus..i lugn och ro...och det är mysigt..!!

I eftermiddag skall jag träffa älskade Yohanna en sväng..och efter det..Ann-Louise...och det är mysigt...!! Sen i kväll... tror jag att min goda vän.. kommer hit!!

Dagen igår var så trevlig...!! Blev bjuden på god mat och fika..och hade.. en trevlig eftermiddag...!!
Kvällen var också mysig..men...NEJ....jag  tycker inte om Blossas årsglögg..!! Gjorde ett nytt försök igår..men den är.. inte alls i min smak!!

Nu mina vänner...skall jag sätta mej med en Stor kopp kaffe!!
Så jag önskar er alla...en fantastisk måndag..!!

Nu när vi... är inne i årets..näst sista månad...tag då fram din bok...tänk då..så mycket.. DU varit med om hittills under året...!!
Säkert både positiva och negativa saker..men tänk och minns..dom positiva..och allt mysigt du varit med om....!!
När du då ändå..har  framme din bok..tag då fram dagens oskrivna blad...och fyll det med någonting..som just DU vill...!!
För som DU redan vet...det är DU..och ingen annan..som är manusförfattaren till det eget Liv!!
Även om andra.. försöker att styra.. och lägga sig i ditt liv..så minns just detta...!!
Att Livet är ditt eget...!!!

Var rädda om er och varandra..!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja idag var det verkligen grått ute .Men det är bara att tända massor av ljus och mysa....Ha en go start på nya veckan och en skön måndag goa vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej gulliga Annika!...Ja nu ska jag va hos Tess ett par dagar...ska bli skönt för oss bägge:)...kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Här har det inte gjorts många knop idag, det var väldigt svårt att få upp farten idag, stor del har tillbringats i samma fåtölj som jag sitter i nu!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. :O) Härligt! Jag tycker om dig och din inställning till livet Annica :O) Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika