onsdag 14 november 2012

Trist väder.....!!

Är precis..vad det är idag...!!!
Grått..och grått...regn..tja..ett typiskt November väder..med andra ord!!!

God morgon förresten!!!

Var mörkt när jag gick upp i morse...tände massor av levande ljus..åt min frukost i lugn och ro...!!
Efter det blev det påtår..tillsammans med ett tidigt..kaffebesök...:)

I natt läste jag ut boken " Femtio nyanser av honom "..har tagit mej ett tag...att läsa den..har väl inte känt..att det varit en bok som jag har sträckläst....!
Hade även bestämt mej..att jag inte skulle köpa del två..eftersom jag tyckte att ettan var sådär...!!
Men inatt när jag läste ut den..tänkte jag..klart att jag måste köpa tvåan..som heter.." Femtio nyanser av mörker "....
Så den skall jag köpa idag...!! Säger då det...fastnade nog för första boken ändå...fniss...!!

Om en liten stund..skall jag åka ut till Torp..och där skall jag träffa Anki...hon är på genomresa från Gbg...skall bli såå Mysigt att träffa henne..var ett tag sedan sist!!
Det blir en fika på Briggen..kan jag tro!!

Sen efter det...skall jag hem till en annan Anki..som bor här i stan...lika mysigt det!!
Säger då det..har ju tre goda vänner som kallas för Anki...så det är inte lätt för er att veta..vem av dom som jag menar...:)

Sen.. senare i eftermiddag..blir det nog bara att slappa..eller också blir det en tur till NÄL..beroende på om lilla faster ligger kvar!!
Ringde hem till henne igår..inget svar...ringde NÄL igen..och se..då låg hon kvar...
Arbets ekgt..hade varit så dåligt..så idag skall man göra en kranskärlsröntgen...så får vi se vad den visar...!!

Nu mina vänner...önskar jag er alla...en fortsatt mysig dag...!!!

Tänk på..Att se möjligheterna..istället för hindren...!! Jag vet att det är lätt..att både säga och skriva...men jag kan garantera dej..att tänker DU så...blir livet lite lättare!!

Kom också ihåg..att Leva det livet du älskar..och älska det Livet du lever...!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för lilla faster, och önskar dig med en fin dag, finaste Annika :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Ja vad skulle livet vara utan goda vänner??? Ja det är gött att ha dom.Låter som en härlig dag.Ha det bäst denna onsdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! Tack för kommentaren om mitt kök <3 i dag är det så grått o eländigt,vore bättre med lite snö som lyser upp!hoppas lilla faster kryar på sig och att de kan göra något för henne medecinskt. kram på dig Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika