måndag 28 januari 2013

Grå dag.....!!

Igår snöade det..och var några minus grader...idag är det grått..och har regnat lite..och är plus grader...säger då det..!
Ingen ordning alls på vädret...!!

Hej på er...förresten!!!

Kan den dåliga sömnen inatt...bero på att det var fullmåne!! Inte för att jag såg någon..måne alltså...men tittade i almanackan....!!

Ja ja..för min del...är det nog fullmåne..nästan varje natt isf..fniss....

Så vad har jag då förgyllt min tillvaro med idag..????
Började förmiddagen med en fika på Lejas...tillsammans med min lilla mamma!
Sen efter fikat..åkte hon hem.

Då gick jag hem...tvättade..och träffade även Josefine på en snabbfika.

Sen har jag fixat tvätten...strukit..dammat och tvättat golven! Såå skönt när det är gjort!!

Nu har jag precis satt mej tillrätta i soffan...och tror att jag skall sitta här en stund!!

Så mina vänner...jag önskar er alla..en fortsatt underbar kväll...och Tack för era gulliga kommentarer på tidigare inlägg!!!

Tag fram din bok...bläddra lite i den..och se..att du snart har förgyllt den med en hel månads blad...!!
Dagens blad..hoppas jag, att DU själv är nöjd med...hur DU skrivit det!! För det är ju DU och ingen annan som skriver dina blad....!!
Kom också ihåg...att  Livet är inte dom dagarna som passerat...utan det är dom dagarna DU minns...!! Så det är just därför...som DU skall skriva... din egen bok!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Jag hade svårt att somna igår kväll, och kom på under dagen att det nog var fullmåne ;)
    Titta gärna in till mig och tyck till, jag behöver lite hjälp ;)
    Ha en fin måndagskväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Ahh...kan det vara det!?! Hade svårt att somna igår ,men sov gott sen...zzz...zzzz.. Jaa du dessa dagar bara ramlar iväg:) Idag grått o mulet så värmeljusen har varit tända mest hela dagen.Har lilla mamma körkort o kör själv då? Nu du ska jag ta med gubben ut på en frisk promenad sen blir det TV ikväll ihop med sticket,hihihi Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  3. Aha fullmåne... därför som jag inte sov heller! Ja detta väder är ju som en jojo, blir smått tokig på det! Så fint du skrev om din vän och det är ju så att man tappar bort varandra ibland och tänker att man ska ta kontakt men så går tiden! Ha nu en fin kväll! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en finfin tisdag ♥
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika