tisdag 15 januari 2013

Nu se det snöar....!!!

Eller har så gjort även i natt...snöar fortfarande..och är ca -3c....
Så nu ser det ut, som ett vinterlandskap..igen...riktigt vackert...!!

God förmiddag på er...!!

Som ni då förstår...så var det kanske någon.."däruppe"..som ville att vi skulle ha en annan färgskala..!! Så idag är den vit..ist för grå!!!
Härligt med variation!!!

Började dagen med frukost och GP i sängen..underbara morgon!! Sedan fick jag kaffebesök..är också väldigt trevligt och mysigt!!

Annars blir det en slapp dag...skall fixa lite här hemma...och sedan i eftermiddag..skall jag träffa Ann-Louise..på Yerba..kan tro..att det blir en lånfika där...fniss...!!

Har funderat lite på det här med mobiltelefoner...det är ju så..att du alltid är nåbar..och då menar jag med allt...sms..mail..facebook...att ringa...osv...
Undrar...varför har man skapat sig detta behov...?? Vissa kan inte gå ut..utan sin mobtfn...vilket jag gör ibland!
Sen klart att den är bra att ha..men måste man jämt..hålla på med den??
Jag är ibland dålig på det...svarar på sms..osv..ibland när jag fikar...men det är ju så respektlöst mot den man träffar...!!

Så nu har jag bestämt mej..att i fortsättningen blir det inga svar..!! Så om ngn smsar mej..och inte får svar direkt..utan efter en lång stund..så beror det inte på ohövlighet...utan på att jag är upptagen!!

Idag är det ju Tulpanens dag..så här kommer lite tulpaner till er alla....







Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag..och hoppas att ni får massor av tulpaner...!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder bara så härligt med tulpaner.Ja du raring vad snö det har kommit och hela dagen.Ha en skön kväll mys och njut .Massor av kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. hallojsan vännen!!
    ja men gisses vad mycket snö det föll ner idag..har skottat flera gånger redan..jag som vill ha vår! :)

    åste erkänna att jag är totat beroende av min Iphone.. kollar in instagram, facebook, mail mm flera ggr under dagen..lite galet är det faktiskt!!

    kram kram Sanne

    SvaraRadera
  3. Ja, visst har vi gjort oss nåbara jämt. Jag har alltid mobil med mig, men svarar inte sms på direkten för det ;) Vill ha den med, ifall Minstingen behöver nå mig, och vill absolut ha den när jag kör bil ;)
    Kram!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Underbara tullisar!...nu ska jag efter jobbet till frissan Annika!!...har du vart däär?...hihi..vi har nog kommit lite i otakt kanske?..Bonntanten Gunilla går kanske liite längre nu när jag inte syns där ute i stugan:)))...hahaha...håller me om vatten..hua va det skrämmer mej igentligen...haha ändå simmar jag!...kraaam Gunilla

    SvaraRadera
  5. Det här med mobil-telefonerna har du så rätt i. Jag sitter aldrig med den om jag har sällskap men jag känner nog inte många som kan låta bli den.
    Visst är det lite småmysigt och fint med snön..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika