fredag 18 januari 2013

Stålande sol..och tak dropp...!!!

Precis så..har jag det utanför mitt fönster..just nu..!!
Är en underbar dag..trots att det är några minusgrader...men solen värmer såå gott!!!

Hej på er förresten!!

Måste fortsätta med vädret..ser ut som ett vykort på utsidan...lite vit snö..strålande sol..och takdropp från min balkong...!!

Startade morgonen med kaffebesök...mys...sedan åkte jag till Torp..där jag träffade Karin på en fika..!!
Passade även på att handla..skönt att ha det gjort!!

Nu är jag hemma sen en liten stund...skall strax äta lite..och efter det..kanske träffa Josefine!!

Tänkte även passa på... att skriva ett par rader här..!! Yohanna gör sin sista arbetsdag idag..på Systembolaget här i stan....!!
Så nu önskar jag dej... Lycka till mitt hjärta...med det nya jobbet...som kommer att bli på IKEA..här i stan!!!

Nu mina vänner är det middagsdags här...!!
Så jag önskar er alla...en fortsatt fantastisk dag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



5 kommentarer:

  1. Lycka till Yohanna! Alltid kul med nya jobb,när dom finns !! Fin text i rutan gumman...Jaa det är som ett vykort verkligen! Skulle kunna tagit en promenad till idag men se det orkar jag inte:) Håller på projektet matrum! Ha det gott i helgen annika ♥ Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Takdropp.... suck, vad härligt. Här har vi haft drygt 15 grader kallt :(
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Idag var det riktigt fint och när jag kom hem var det fortfarande nästan ljust. Underbart!

    Oh, skall hon börja på IKEA - jag undrar så när det blir dags för att öppna!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Så underbart det låter med solsken och takdropp. Hos mig har det varit en mulen dag till.

    Ha en fin helg

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Hej! Vi hade också helt underbar väder igår! Hoppas mer takdropp! Önskar dig en mysig helg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika