onsdag 30 januari 2013

Steget före.....!!

Hej på er...!!

Behöver vädret någon presentation...?? Nej tror inte det....är som vanligt grått..och mulet...ett undantag är...att det är klass 2 varning utfärdad...skall tydligen bli riktigt blåsigt...!!
Ja ja..nog om detta...!!

Idag ligger jag steget före...var helt övertygad om att Yohanna och Lina skulle komma hem ikv..från Egypten...gick in och kollade ankommande flyg till Landvetter....hmm..det fanns inget...???
Smsade Josefine och frågade...vad fick jag för svar...??!!
Jo..att dom kommer i morgon kväll...jag har varit såå övertygad, hela dagen..om att dom kommer ikv..!!
Undra vad det beror på...kan vara åldern...fniss...eller kan det vara att jag längtar...? Tror på det sista!!!

Vad har då lilla jag..hittat på hittills idag...??

Började morgonen med kaffemys...efter det gick jag till frissan...så skönt att få klippt lite av håret!!
Direkt efter det...träffades Annika och jag på Lejas...alltid lika trevligt att träffas..och prata lite...eller mycket..fniss...!!

Sen hem...gjorde semlor...så nu är jag såå trött på semlor..lär dröja länge...innan jag äter ngn igen!!!
Fick kaffe och semla besök....!!
Jag har även hunnit med att äta middag..och om en stund..kommer Lisa hit på fika....!!
Ja mina vänner det var min dag...i stora drag!!

Jag hoppas att eran dag också varit bra.....!!!??

Nu skall jag bara vara en liten stund..innan jag sätter på kaffet....!! Jag önskar er alla...en fortsatt ljuvlig dag..!!



Tänk...dessa ord..får mej alltid att dra..lite extra på munnen..!! Egentligen tycker jag faktiskt.. att man skall göra som det står på lappen..!!
För då har DU i alla fall..varit glad fram tills det visar sig...att det kanske inte blev riktigt.. som DU tänkt dej...!!
Gäller att skapa..och fånga sin egen dag...!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


5 kommentarer:

  1. Ja med åldern kommer det mesta :=)) då kommer de hem brunbrända o utvilade tjejerna!härligt..ha en fin kväll!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en rolig text det där!
    Härlig dag du haft och imorgon kommer de hem, ännu mysigare ;9 Såklart du tagit fel på dag p g a längtan! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jadå.....min dag blev bra med riktigt lång långpromenad....och för en liten stund kom solen fram. Inte är det halkigt att gå heller....Ja det var så skönt :)
    Men riktigt oväder väntas ju, inte kul.
    Tänk jag har inte ätit en enda semla än...måste ta mig i kragen och göra det....himla gott, har bara inte blivit av.
    Ha de gott du med vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Ja det låter som en härlig dag.Vad skoj att dom kommer i morron i alla fall.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Jaa du då är din väntan över ikväll då eller? Inte är det åldern Annika! Ja nu ligger vi lite mer i fas igen med frissbesöket! NU blir det en promenad här,blev ingen storm inget regn heller?! TUR!!! Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika